دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

‌مدلینگ ستاره‌های سینما روی بیلبوردها

دوهفته‌نامه «سرمایه و ثروت» در آخرین شماره خود که به نیمه دوم مردادماه اختصاص دارد، با حمید گودرزی –بازیگری که در پروژه‌های تبلیغاتی هم مدل است- به گفت‌وگو نشسته و حضور ستارگان سینما و تلویزیون را در پروژه‌های تبلیغاتی بررسی کرده است.
کد خبر : 109034

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، دوهفته‌نامه «سرمایه و ثروت» در جدید‌ترین شماره خود، زیر عنوان «مگامال‌ها و هایپرمارکت‌ها کاسبان کوچک را زمین می‌زنند» به کارکرد فروشگاه‌های بزرگ و مصائب مالیاتی فروشگاه‌های کوچک پرداخته است. در این مطلب آمده: «قرار بود مالیات هر صنف توسط خود آنان تعیین شود؛ این کار در مواردی که انجام شد، بازخورد خوبی داشت.» و «باید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به کسبه کوچک سهمیه داد، چراکه به نظر می‌رسد مگامال‌ها و هایپرمارکت‌‌ها با هدف جمع‌اوری کسب‌وکارهای خُرد تاسیس می‌شوند.»


تیتر دوم این دوهفته‌نامه، به بررسی حضور بازیگران در طرح‌های تبلیغاتی، از جمله مدل شدن در عکس روی بیلبوردها است. این نشریه در این مسیر به گفت‌وگو با حمید گودرزی -بازیگر و مدل- پرداخته و او در توجیه کار مدلینگ خود گفته است: «پول، ستاره‌ها را مدل تبلیغاتی برندها کرده است.»


«سربردین خانه‌های اصیل و قدیمی زیر پای برج‌های مدرن»، «لباس‌های مناسب برای اولین ملاقات در کار و ازدواج؛ لباس ورزشکان در المپیک ریو»، «گفت‌وگو با عماد افروغ: مردم حقوق‌های 20 میلیونی را هم تحمل نمی‌کنند»، «گفت‌وگو با امید نعمتی: «پالت مانند آریان از هم نمی‌پاشد» و ... از جمله دیگر مطالب این دوهفته‌نامه به شمار می‌آید.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیلبورد مدلینگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته