دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1395 - 16:31
در 11 رشته تحصیلی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برای مهر 95 بدون آزمون دانشجو می پذیرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در آستانه سال تحصیلی جدید در 11 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
کد خبر : 108943

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر گفت: «ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه در مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 96-95 آغاز شده و داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به همراه مدارک مورد نیاز که شامل تصویر مدرک تحصیلی، تصویر کارت ملی، یک قطعه عکس و ... است با مراجعه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر یا وب سایت www.iauashkezar.ac.ir برای ثبت‌نام خود متناسب با شرایط و رشته‌های موجود اقدام کنند و تلفن‌های 32725951-035 و 09137708500 آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی است.»


علیرضا انتظاری افزود: «از مزایای ثبت‌نام در این واحد دانشگاهی، تشکیل کلاس‌ها در روزهای آخر هفته، وجود امکانات رفاهی خوب و تجهیزات پیشرفته، پرداخت اقساطی بخشی از شهریه، سرویس رفت و برگشت از یزد به دانشگاه و بالعکس و ... است.»


انتظاری خاطرنشان کرد: «برای ثبت‌نام رشته‌های کاردانی پیوسته، نیاز به مدرک پیش دانشگاهی نیست و متقاضیان می‌توانند با هر نوع دیپلمی در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند. »


وی با توجه به شرایط ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی پیوسته، یادآور شد: «برای ثبت‌نام در این مقطع، داشتن مدرک پیش دانشگاهی الزامی است.»


معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد اشکذر گفت: «رشته‌های کارشناسی پیوسته فعال در این واحد دانشگاهی شامل: زیست شناسی در گرایش‌های سلولی و مولکولی، ژنتیک و میکروبیولوژی، روانشناسی و راهنمایی و مشاوره و در مقطع کاردانی پیوسته شامل: الکتروتکنیک (برق صنعتی)، حسابداری، تأسیسات و در مقطع کارشناسی ناپیوسته: برق قدرت، تأسیسات حرارتی و برودتی، راهنمایی و مشاوره و ... است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته