دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 13:02

مخالفت سجادی با تغییر مکان فدراسیون بسکتبال

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تغییر مکان فدراسیون بسکتبال مخالفت کرد.
کد خبر : 10892

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اواخر سال گذشته بود که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر مکان فدراسیون بسکتبال به گوش رسید و رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال از انتقال این فدراسیون از ورزشگاه شهید کشوری به مجموعه 5 سالن آزادی و سالن اختصاصی بسکتبال خبر داد. این خبر به سرعت در محافل خبری انتشار یافت و در نهایت کار جدی شد تا جایی که پای وزارت ورزش نیز برای این انتقال به میان آمد.


با شروع سال کاری جدید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در اولین اقدام پیشنهاد این انتقال را مورد بررسی قرار داد.


سجادی با حضور محل در مورد نظر از امکانات سالن اختصاصی بسکتبال بازدید کرده و بعد از آن با تغییر مکان فدراسیون به شدت مخالفت کرد تا پرونده انتقال به کلی بسته شود، انتقالی که قرار بود قبل از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون انجام شود.


عواملی که باعث شد سجادی نظر منفی برای جابه‌جایی فدراسیون از کشوری به آزادی داشته باشد،‌ ابتدا هزینه گزاف این انتقال بود که به صورت مستقیم متوجه وزارت ورزش می‌شد،‌ از سوی دیگر ورزشگاه آزادی دارای محیطی باز و ورزشی برای برگزاری کمپ‌های تمرینی 4 رشته‌ والیبال،‌ بسکتبال،‌ وزنه‌برداری و کشتی به شمار می‌رود از این رو ورزشکاران در مقاطع مختلف در این مجموعه برای حضور در تورنمنت‌ها اسکان می‌یابند؛ با توجه به این موضوع فضا برای انجام امور اداری بسیار محدود خواهد شد.


همین عوامل کافی بود تا سجادی قید تغییر مکان فدراسیون بسکتبال را بزند و با جابجایی آن مخالفت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته