دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1395 - 13:53

رضا مهاجری: مقابل نفت تهران تمرکز نداشتیم/ امیدوارم اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار کرد: امیدوارم فردا اشتباه‌هایی که برابر نفت مرتکب شدیم را تکرار نکنیم.
کد خبر : 108838

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: «بازی فردا مقابل سایپا می‌تواند برای هر دو تیم سخت باشد. برای ما سخت‌تر است چون مهمان هستیم. درسی که از بازی گذشته گرفتیم این بود که شکست غیرمنتظره اما به موقع برای ما بود. امیداورم فردا اشتباه‌هایی که برابر نفت مرتکب شدیم را تکرار نکنیم.»


سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره تعطیلی لیگ برتر نیز توضیح داد: «در مورد تعطیلی لیگ موافق و مخالف بودن من تاثیری ندارد اما به طور طبیعی این تعطیلی به ضرر تیم هایی است که برنامه دارند و طبق آن پیش می روند.در مقابل آن تیم‌های بدون برنامه از این تعطیلی سود می برند چرا که فرصتی برای تمرین پیدا می کنند. متاسفانه این توفیق اجباری به خاطر تیم ملی نصیب ما شده است. تعطیلی لیگ باعث می شود که تیم ها به اردو و بازی های تدارکارتی نیاز داشته باشند و هر تیمی توانایی این هزینه ها را ندارد.»


وی همچنین به برنامه های تیم اش اشاره کرد و گفت: «ما از قبل از بازی مقابل نفت به تهران آمدیم و هنوز به مشهد نرفتیم. بعد از این بازی قرار است به مشهد برویم. من برنامه هایی برای تیم در سر دارم که اگر هیات مدیره با آن موافق کند اطلاع رسانی خواهم کرد.»


مهاجری در ادامه درباره سایپا هم افزود: «حریف را به خوبی آنالیز کردیم. تاکید ما در هفته قبل روی همان شرایطی بود که دو گل خوردیم. برابر نفت تمرکز نداشتیم که باختیم اما در این بازی حواسمان را جمع می کنیم. فرکی مربی شایسته‌ای است. هر دو تیم می‌توانند بازی جذابی به نمایش بگذارند.»


او درباره مصدومان تیمش هم گفت: «کمندانی، خذیراوی و مهربان مصدوم هستند و نمی‌توانند برابر سایپا به میدان بروند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته