دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1395 - 12:39

حمله کاربران ایرانی به صفحه ستاره‌ لهستانی؛ خداحافظی اجباری «کورک» با اینستاگرام

در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان برخی از کاربران ایرانی صفحات مجازی به صفحه شخصی ستاره‌های لهستان حمله کردند.
کد خبر : 108805

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در المپیک ریو رودوری لهستان قرار گرفت. این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود لهستان به پایان رسید اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و برخی ملی پوشان والیبال از جمله سعید معروف، حمزه زرینی، شهرام محمودی و نوید مشجری آنالیزور تیم ملی ایران در پایان ست پنجم با «کوبیاک»، «کورک» و چند تن از اعضای کادر فنی لهستان درگیری لفظی پیدا کردند.


این درگیری از آنجا شروع شد که تیم ایران برای امتیاز آخر درخواست چلنج داده بود اما بازیکنان لهستان به این موضوع بی‌اعتنا بودند و شروع به خوشحالی کردند. همین موضوع باعث ناراحتی بازیکنان ایران شد. بعد از اعلام نتیجه «کوبیاک» و «کورک» بازیکن لهستان به شکل زننده ای رو به بازیکنان ایران کردند و به شادی پراختند. در پایان نیز دو تیم بر اساس روال معمول بعد از پایان بازی با یکدیگر دست ندادند و تنها محمد موسوی بود که با چند بازیکنان لهستان دست داد.


در این میان پس از اتفاقات شب گذشته دیدار ایران و لهستان کاربران ایرانی به اینستاگرام «بارتوش کورک» حمله کردند و حسابی از خجالت وی در آمدند به طوری که وی مجبور به بستن صفحه اش در اینستاگرام شد!





انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب