دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر عامل مدیران خودرو:

مدیر عامل مدیران خودرو: نگران ورود خودروسازان خارجی به ایران نیستیم

مدیر عامل مدیران خودرو از برنامه ریزی برای افزایش ٦٠ درصدی فروش محصولات این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت:نگرانی درباره حضور خودروسازان خارجی در ایران نداریم و آنها باید انتخاب که چطور با ما رقابت کنند.
کد خبر : 108780

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد،هدف مجموعه خود را از حضور پرقدرت در بازار ایران کمک به افزایش سهم گیری برند ام وی ام و چری عنوان کرد و افزود:ما به دنبال افزایش سهم خود در بازار و رساندن ظرفیت فروش به بالای 60 درصد هستیم از این رو در نمایشگاه مشهد نیز با عرضه ایکس33 جدید این هدف را دنبال کردیم.


مدیر عامل گروه خودروی مدیران خودرو درباره رکورد محبوبیت محصولات برند خود در جهان گفت:خودروهای ما همچنان محبوب جهان هستند و ایکس33 نیز از محبوبیت بالایی در بازارهای جهانی برخوردار است.


ژانگ در مورد قانون تولید 40 درصد خودرو در ایران و استقاده از قطعات داخلی‌سازی شده نیز گفت: در حال حاضر بخشی از قطعات خودروهای چری و ام وی ام در کارخانه کرمان تولید می‌شود و برای داخلی سازی نیز برنامه های مشخصی داریم.


وی همچنین در مورد الزام به رعایت 40 درصد داخلی سازی در خودروهای خارجی گفت: این الزام به این معنی نیست که اگر 40 درصد رعایت نشد شما نمی‌توانی خودرو را عرضه کنی بلکه تنها اتفاقی که می‌افتد این است که ما حقوق گمرکی بیشتر‌ی نسبت به خودروهایی که 40 درصد داخلی سازی را رعایت می‌کنند،پرداخت می‌کنیم.


در ادامه بهرام شریعت رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی ام وی ام نیز در مورد محصولات جدید عرضه شده توسط این گروه در آینده نزدیک گفت:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده X22و یک فیست لیفت که نمی‌توانم نامش را بیاورم در برنامه عرضه داخلی ما وجود دارد.


وی در مورد رقابت گروه MVM و کرمان موتور نیز گفت:ما در قیمت گذاری و کیفیت خودروها تلاش خودرا برای پیروز شدن انجام خواهیم داد.


شریعت در مورد وجود رکود در بازار خودرو گفت:در بازار محصولات ما چنین رکودی نه تنها و جود ندارد بلکه ما از میزان فروش خود بسیار راضی هستیم و حتی رکوردهایی در فروش زده ایم که باورکردنی نیست.


مدیرعامل چینی شرکت مدیران خودرو در مورد نگرانی از افزایش رقابت در بازار ایران با حضور شرکت‌های اروپایی گفت:ما نگران نیستیم زیرا این رقابت را سال‌هاست که در سایر بازهای بین‌المللی از جمله چین، روسیه و برزیل برده‌ایم بنابراین در این مورد نگران نیستیم.


وی ادامه داد:به علت امتیازاتی همچون کیفیت،استفاده از تکنولوژی های روز،خدمات پس از فروش خوب و قیمت ارزان، شرایط رقابتی به نفع ما تمام خواهد شد و از ورود به این رقابت هیچ ترسی نداریم.


ژانگ در مورد بازار ایران گفت:این بازار ممکن است از نظر سایر رقبا سهم کوچکی باشد اما مدیران خودرو و چری ایران را یک بازار استراتژیک برای خود می دانند و از این رو همین حالا که با هم صحبت می‌کنیم بیش از 10 مهندس طراح شرکت چری،‌در مناطق ایران در حال تست خودرو در آب و هوا های خاص و شرایط محیطی ایران هستند تا بتوانیم بهترین‌ها را در ایران عرضه کنیم.


وی تاکید کرد:از نظر من خودروسازان اروپایی باید نگران رقابت با مدیران خودرو و چری باشند چون ما از سال ها پیش برای این رقابت خود را آماده کرده ایم.


ژانگ همچنین به بحث این روزها در رابطه با خدمات پس‌از فروش و مراجعه خودروهای ام وی ام به تعمیرگاه تصریح کرد:ضریب مراجعه خودروهای ما بسیار پایین است ونباید به این اخبار توجهی کرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: خودروسازان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته