دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 12:16
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شاهین‌شهر خبر داد

تدوین برنامه و محورهای هفت‌گانه فرهنگی و اجتماعی در واحد شاهین‌شهر

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: برنامه و محورهای هفت‌گانه فرهنگی و اجتماعی برای سال جدید در واحد شاهین شهر تدوین شده است.
کد خبر : 10875

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید تقی حسینی ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی را از ضروریات پیشرفت و توسعه جامعه دانست و گفت: دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه به عنوان متولی تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهی در سه سطح دانشجویان، کارکنان و استادان به شمار می‌رود.


وی افزود: در سال گذشته واحد شاهین‌شهر موفق به برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در هشت محور و ۱۱ قالب به منظور ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی و تقویت روحیه معنوی شده است.


حسینی با توجه به برگزاری موفق سمینارهای آسیب های اجتماعی در سال های گذشته، گفت: اجرای سه سمینار تخصصی آسیب‌های اجتماعی با موضوعات پیشگیری از مصرف مواد مخدر و قرص‌های روانگردان، بهبود فرهنگ ترافیک و آسیب‌شناسی موتورسواران از جمله اقدامات هدفمند واحد شاهین شهر در حوزه اجتماعی در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه بوده است.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد شاهین شهر با توجه به برنامه‌های مدون فرهنگی و اجتماعی واحد شاهین شهر در سال جدید، افزود: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی واحد شاهین شهر در سال ۱۳۹۴ در هفت محور شامل دین و اخلاق، امام و انقلاب و رهبری، فرهنگ، هنر، تقویت و ایجاد کانون‌ها و باشگاه‌های واقعی و مجاری، سیاحت و تفریحات و مشاوره برای جامعه دانشگاهی تدوین شده است.


وی افزود: توجه و حرکت به سمت آموزش مبانی فرهنگی و اجتماعی و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان، کارکنان و استادان از دیگر اقدامات دفتر فرهنگ اسلامی در سال جدید خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته