دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1395 - 12:23

برگزاری دو نشست در واحد نطنز؛ از آشنایی با آسیب‌های مواد مخدر تا هم‌اندیشی مشاوران تحصیلی

به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی نطنز و با همکاری واحد پیشگیری اداره بهزیستی این شهرستان، نشست آشنایی با آسیب‌های مواد مخدر ویژه استادان و کارکنان با حضور مشاور بهزیستی استان اصفهان در امور مواد مخدر برگزار شد.
کد خبر : 108728

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی ابراهیمی مشاور بهزیستی استان اصفهان در امور مواد مخدر در این نشست به تبیین نقش استادان و حتی مکان آموزشی و تاثیر آنها در ابتلا دانشجویان به اعتیاد و مهمتر از آن نقش خانواده پرداخت.


وی گفت: «همان‌طور که خانواده سالم بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی اعضای خود فراهم می‌کند و در حفظ سلامت جسمی و روانی آنها تاثیر غیرقابل انکاری دارد، خانواده ناسالم هم زمینه را برای ایجاد اختلاف در ابعاد جسمی و روانی و اجتماعی فراهم می‌کند و افراد را به سمت بزهکاری از جمله اعتیاد سوق می‌دهد.»


مشاور بهزیستی استان اصفهان در امور مواد مخدر به معرفی انواع مواد مخدر داخلی و خارجی و آثار هر یک و آسیب‌های آن بر فرد و اجتماع نیز پرداخت.


برگزاری نشست هم‌اندیشی مشاوران تحصیلی


نشست هم‌اندیشی مشاوران تحصیلی شهرستان نطنز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در این نشست صمیمی، با آشنایی مشاوران تحصیلی شهرستان با هیأت رئیسه و استادان دانشگاه، آنان از رشته‌های فعال دانشگاه مطلع شدند و از امکانات و تجهیزات و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های واحد بازدید کردند.


در پایان راهکارهایی در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه در زمینه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی ارائه شد.


اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز با دارا بودن 37 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد با فضای آموزشی بالغ بر یکصد هزار متر مربع از جمله بزرگترین مراکز آموزش عالی این شهرستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب