دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1395 - 09:12

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و کرمانشاه، میهمانان جشنواره صلح و سلام «آشتی با طبیعت»

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گیلان و کرمانشاه در اقدامی دسته‌جمعی حاشیه بزرگراه رشت - قزوین را از زباله پاکسازی کردند.
کد خبر : 108634

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، در این حرکت خودجوش دانشجویی، تعدادی از دانشجویان که در کنار آنان امیررضا پوررمضانعلی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دارنده مقام سوم مسابقات شطرنج دانشجویان جهان در سال 2016 میلادی نیز دیده می‌شد با حضور در بزرگراه رشت – قزوین، در حرکتی نمادین در راستای «آشتی با طبیعت » قسمتی از حاشیه این بزرگراه را از زباله پاکسازی کرده و با تشکیل زنجیره انسانی به مسافران در مدخل ورودی استان گیلان یادآوری کردند که باید در حفظ و نگهداری محیط زیست خود کوشا باشند. این دانشجویان بروشورها و تراکت‌هایی با شعار «بیایید با طبیعت آشتی کنیم» تهیه و در اختیار مسافران در عوارضی اتوبان رشت – قزوین قرار دادند.




دکتر تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر جشنواره « آشتی با طبیعت »در حاشیه این حرکت نمادین با یادآوری شعار این جشنواره به خبرنگار آنا گفت: «تغییر وضعیت طبیعت در ایران منوط به تغییر الگوی رفتاری انسان‌هاست و ارتقای نقش آنان در احیای محیط زیست اطراف خود می تواند بسیار مهم و مؤثر باشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته