دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی:

برقراری فوق العاده شغل فرزندان شهدا و ایثارگر در آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از برقراری فوق العاده شغل فرزندان شهدا و ایثارگران در آموزش و پرورش خبر داد.
کد خبر : 108622

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از مهر، سید محمد بطحایی در دومین روز از سی و سومین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور، گفت: از نظر مقررات سازمان استخدامی پست‌های با نام قابل انتقال به فرد جدید نیست و پیگیری‌هایی کردیم، اما سازمان مدیریت با این موضوع موافقت نمی‌کند تا به پست ثابت تبدیل شود.


وی افزود: برخی از پست‌ها منحصربه فرد است اگر حذف شود با مشکلات زیاد رو‌به‌رو می‌شویم. این موضوع را پیگیری می‌کنیم امیدواریم تاچند ماه دیگر حل شود.


بطحایی خطاب به روسای و مدیران آموزش و پرورش تصریح کرد: شرایط اقتصادی و خزانه‌ای کشور باید در تصمیم گیری‌ها شما در نظر گرفته شود و صندوق‌های بازنشستگی کشوری در وضعیت بسیار خطرناک از حیث نقدینگی قرار دارد.


وی تصریح کرد: دولت پیشنهاد تغییر شرایط و حقوق بازنشستگی را به مجلس شورای اسلامی داده است، ولی بعید می دانم تا پایان دولت یازدهم این اتفاق افتد.


بطحایی با اشاره به فوق العاده شغل فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: فوق العاده شغل ایثارگران از فروردین شکل گرفت و مشکل فرزندان شهدا و ایثار گران نیز حل شده است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی با برقراری فوق العاده شغل آنان موافقت کردند.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی گفت: از حیث نیروی خدماتی با مشکل رو‌به‌رو هستیم برای مدارسی که شرایط کمک مردمی وجود دارد این امکان دیده شده از طریق شرکت‌های معتبر خرید نیروی خدماتی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته