دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1395 - 17:00
در حوادث جاده‌ای دیروز چه گذشت؟

هفت نفر در 4 تصادف کشته شدند

معاون حمل و نقل مهندسی ترافیک پلیس راه و راهور ناجا گفت: دوشنبه‌ای که گذشت، جاده‌های چهار استان کشورمان شاهد تصادف‌های مرگبار بود که علت دو تصادف، انحراف به چپ خودروها اعلام شده است.
کد خبر : 108610

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت راهور، سرهنگ ابراهیم وهاب زاده، معاون حمل و نقل مهندسی ترافیک پلیس راه و راهور ناجا درباره جزییات حادثه اول که در استان ایلام اتفاق افتاده است، گفت: ساعت ٦:٢٥ صبح دیروز یک دستگاه کامیون بنز در جاده مهران به کنجان چم، واژگون شد که متاسفانه باعث کشته شدن راننده شد. دلیل آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.
تصادف دوم، در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاده که کشته شدن دو نفر و جراحت یک نفر را به دنبال داشته است. وهاب زاده درباره جزییات این حادثه افزود: پلیس راه سردشت ساعت ١٨:٣٠ روز گذشته گزارش داد که دو موتور در محور سردشت(روستای نستان) باهم برخورد کردند که علت تصادف، تجاوز به چپ رانندگان یکی از موتورها بوده است.
تصادف سوم در استان البرز( محور کمال آباد، کیلومتر ٣٥) اتفاق افتاده است. معاون حمل و نقل مهندسی ترافیک پلیس راه و راهور ناجا در این باره توصیح داد: ساعت ١٩:١٠ دیروز یک دستگاه وانت نیسان به دلیل تجاوز به چپ، با موتور برخورد کرد که متاسفانه منجر به کشته شدن سه نفر شد.
وهاب زاده در ادامه به توضیح جزییات حادثه چهارم پرداخت و ادامه داد: ساعت ٢٣ دیشب در جاده قزوین به زنجان یک دستگاه پژوی ٤٠٥ با عابر پیاده برخورد کرده که منجر به کشته شدت عابر شده؛ علت این تصادف توجه نکردن راننده پژو به جلو بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف جاده کشته
ارسال نظر
هلدینگ شایسته