واکنش بهروان به انتقاد مربی ملوان: کملطفی خود را به گردن دیگران نیندازید
به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات در مورد مصاحبه یکی از مسئولان تیم ملوان در مورد بینظمی در لیگ دسته اول و میزبانی هیأتهای فوتبال اظهار داشت: «از تمامی کسانی که در برگزاری مسابقات کمک میکنند اعم از هیأتهای فوتبال، مدیران باشگاهها، عوامل برگزاری، کادر فنی و تماشاچیان تشکر و قدردانی می کنیم و سازمان لیگ بر تمام مسائلی که در فوتبال ایران رخ میدهد واقف و آگاه است همچنین گزارش نماینده سازمان لیگ به دست ما رسیده و مواردی در آن وجود دارد ولی وضعیت به این صورت که مربی تیم ملوان میگویند نیست و ما طبق قانون گزارش نماینده را بررسی و به آقای کاظمی سرپرست محترم سازمان لیگ ارائه داده ایم.»
وی افزود: «لیگ دسته اول به صورت کاملا منظم برگزار میشود ما در برنامه دراز مدت و طی سالهای گذشته لیگ دسته اول را از 28 تیم به 18 تیم کاهش دادیم تا لیگی حرفهای و با کیفیت داشته باشیم مثلا سال قبل مسابقات لیگ دسته اول از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و حتی امسال هم تلاشمان را کردیم که بازیها در موعد مقرر برگزار شود.»
بهروان در ادامه گفت: «اگر یک تیم به عنوان تیم میهمان در خانه تیم مقابل به میدان میرود باید 2 رنگ پیراهن به همراه خود داشته باشد ولی در لیگ برتر تعداد پیراهن 3 عدد است و تیم ملوان که میهمان بوده با خود فقط یک دست پیراهن داشته و طبق قانون اولویت بازی با پیراهن اول با تیم میزبان که خواسته از حق میزبانی خود استفاده کند و با پیراهن اول خود بازی کند و اگر تیم میهمان یک دست پیراهن به همراه خود داشته یا مصر بوده با همین لباس به میدان برود دیگر تیم میزبان مقصر نیست.»
رئیس کمیته مسابقات اظهار داشت: «تیم ملوان تیم با اصالت و ریشه داری است که متأسفانه به لیگ یک سقوط کرد ولی از ارزش این تیم بزرک کم نمی شود ما انتظار داریم دوستان کم لطفی خود را به گردن دیگران نیندازند در ضمن ناظر و نماینده سازمان لیگ گزارش مفصلی از این مسابقه به کمیته مسابقات ارائه داده است که طبق گزارش هیأت میزبان کم کاری کرده و همکاری لازم را نداشته است و ما این گزارشات را به آقای کاظمی داده ایم.»
این مقام مسئول بیان کرد: «ما خوشحال میشویم که انتقادات، ایرادات و نواقص را به ما بگویند تا هر هفته ایرادات را بررسی و برطرف کنیم درصورتی که انتقادات سازنده و منطقی باشد و یکطرفه به قاضی نروند، بزرگ نمایی نکنند و مشکلات و ایرادات خود را به گردن یکدیگر نیندازیم مطمئنأ ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم تا هر روز با همکاری با شگاه ها و هیأت های فوتبال، مسابقات و لیگ را به سطح و کیفیت بالاتری برسانیم.»
وی در پایان گفت: «انتظار داریم هیأتهای میزبان امکانات لازم اعم از زمین مناسب، اسکان تیم میهمان، ناظرین و داوران و اگر میزبان تیمی هستند رسم میهمان نوازی را به جا آورده چه بسا خود در دور برگشت میهمان تیم خواهند بود و انتظار ما این است که ارتباط بین تیم ها و هیأت ها به صورت رفاقتی باشد نه رقابتی و حق میهمان نوازی و میزبانی را به خوبی به جای آورند.»
نادر فریاد شیران روز گذشته از بینظمی و میزبانی ضعیت تیم آلومینیوم اراک در دیدار با ملوان انزلی گلایه کرده بود.
انتهای پیام/