دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1395 - 16:54
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

با انتقال معلمان مرد به تهران موافقت شد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از موافقت با انتقال معلمان مرد از سایر استان‌ها به شهر تهران خبر داد و افزود: این معلمان در صورت انتقال در مدارس ابتدایی مناطق 15، 16، 17، 18 و 19 مشغول به تدریس خواهند شد.
کد خبر : 108589

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا کمرئی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهر تهران سال گذشته کسری معلمان را با بیش از 70 هزار ساعت حق التدریس (اضافه کاری) معلمان رسمی پر کرده است، افزود: این مشکل امسال هم وجود دارد و بیشترین کمبود معلم را در مدارس ابتدایی خواهیم داشت که ناچارا با معلمان حق التدریس تامین خواهند شد.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: با توجه به بازنشستگی فراوان معلمان در آموزش و پرورش از جمله شهر تهران نیاز به معلم در شهر تهران به ویژه در دوره ابتدایی بیشتر شده است.


وی خاطرنشان کرد: سهم آموزش و پرورش شهر تهران از سهمیه آزمون استخدامی در سالهای گذشته بسیار ناچیز بوده است و تا زمانی که معلم به اندازه کافی به استخدام آموزش و پرورش شهر تهران در نیاید مشکل کمبود معلم همچنان باقی خواهد ماند.


کمرئی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهر تهران بیشترین میزان معلمان حق التدریس را در بین استان‌ها دارد ولی معلم حق التدریس جدید برای سال تحصیلی آینده جذب نخواهد کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از موافقت با انتقال معلمان مرد از سایر استان‌ها به شهر تهران خبر داد و افزود: این معلمان در صورت انتقال در مدارس ابتدایی مناطق 15، 16، 17، 18 و 19 مشغول به تدریس خواهند شد.


کمرئی از افزایش 20 مدرسه به مدارس غیردولتی شهر تهران خبر داد و افزود: تعداد مدارس دولتی شهر تهران امسال نسبت به سال قبل افزایش نخواهد داشت و جمعا 2550 مدرسه دولتی خواهیم داشت.


وی تاکید کرد: 15 درصد مدارس دولتی امسال به صورت دو نوبتی اداره می شوند و امسال 10 مدرسه نیز به مدارس دو نوبته دولتی شهر تهران افزوده می‌شود.


کمرئی خبر تجاری سازی مدارس شهر تهران را تکذیب کرد و افزود: هیچ مدرسه ای به مکان تجاری تبدیل نخواهد شد ولی واحدهای تجاری که در کنار مدارس احداث شده بودند به قوت خود باقی خواهند ماند.


وی یادآور شد: 170 ملک به صورت سرقفلی در اختیار آموزش و پرورش شهر تهران است و 47 واحد تجاری نیز در کنار مدارس قرار دارد و در تملک آموزش و پرورش است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته