دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1395 - 17:08

فرمانده پایگاه شهید بابایی: دشمن وحدت نیروهای مسلح را نشانه گرفته است

فرمانده پایگاه شهید بابایی گفت: دشمن بعد از تهاجم فرهنگی و دیگر توطئه‌هایی که برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده، اکنون وحدت نیروهای مسلح را نشانه گرفته است.
کد خبر : 108571

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، مراسم بزرگداشت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی که با حضور ارشد نظامی استان اصفهان و مقامات ارشد استانی و فرماندهان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مستقر در استان اصفهان در سالن آمفی تئاتر پایگاه هوایی شهید بابایی برگزار شد.


در این مراسم سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی طی سخنانی گفت: فرزندان ملت شریف ایران در جای جای نیروی هوایی ارتش و این پایگاه، بر اساس ماموریت‌های محوله و تعریف شده خود توانسته‌اند وامدار خوبی برای نگهداری از دستاوردهای شهدا و به خصوص شهید بابایی باشند.


وی افزود: دشمن بعد از تهاجم فرهنگی و دیگر توطئه‌هایی که برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده است اکنون وحدت نیروهای مسلح را نشانه گرفته، غافل از این که که ما پای منبر علما و با الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) رشد و نمو یافته و تحت امر مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان هستیم.


در ادامه امیر سرتیپ دوم خلبان حسین چیت فروش یکی از همرزمان شهید بابایی گفت: باید شهید بابایی را در تمام جوانب زندگی و روحی شان مورد مطالعه قرار داده و بشناسیم و برای زندگی خود الگو قرار دهیم.


وی افزود: شهید بابایی غیر از مسائل اعتقادی و اخلاقی در مسائل علمی، پروازی و... نیز یک از نخبگان دوران خود بود، ایشان به عنوان بهترین خلبان، طراح جنگ و یک فرمانده واقعی بودند.


امیر چیت فروش با اشاره به اینکه شهید بابایی رهبری کبیر انقلاب را به عنوان مقتدای خود می‌شناخت و در انجام امور به تمام افراد توجه و از آنها استفاده می‌کرد، گفت: این شهید والامقام در تشکیل سپاه اصفهان نقش موثری داشت و به وحدت نیروهای مسلح در سایه هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا توجه ویژه‌ای داشتند.


وی گفت: دشمن با شبیخون فرهنگی قصد دارد تجمل گرایی را در کشور رواج دهد که ما برای مقابله با این تهاجم فرهنگی، همچون شهید بابایی که با عمل و رفتار خود ساده گرایی و دوری از تجملات را اشاعه می‌دادند، با تجمل پرستی و مدگرایی که توسط ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی بین جوانان ترویج پیدا کرده است، مقابله کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهید بابایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته