دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 11:40
دبیر هیات موسس دانشگاه آزاد از راه‌اندازی قریب‌الوقوع «نرم‌افزار داشبوردی مدیریتی» خبر داد

«نظارت آنلاین» مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بر عملکردها

دبیر هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی تقویت کیفی‌سازی دانشگاه با کمک مسئولان و ریاست دانشگاه را یکی از مهم‌ترین گام‌های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: با تشکیل کارگروه‌هایی که در آیین‌نامه مصوب دبیرخانه هیات موسس وجود دارد این موضوع مهم را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر : 10851

علی‌محمد نوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان اینکه هیات موسس همواره به عنوان یکی از ارکان دانشگاه آزاد اسلامی مطرح است، اظهار کرد: نقش هیات موسس در تصمیم گیری‌های استراتژیک و نظارتی پررنگ است.


وی که اواخر اسفند گذشته به عنوان دبیر هیات موسس فعالیت خود را در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شروع کرده است، با تاکید اینکه «در چارچوب قوانین مصوب دانشگاه، اساسنامه و وظایف دبیرخانه هیات موسس تکالیف و وظایفم را به خوبی انجام خواهم داد»، ادامه داد: یکی از نقش‌های بنده بنابر وظایف هیات موسس و خواسته‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نظارت بر امور کیفی دانشگاه است.








با استفاده از «نرم افزار داشبوردی مدیریتی» کلیه فعالیت دانشگاه و واحدها به صورت آنلاین در هر لحظه و هر ساعت از روز برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، روسای واحد‌ها و مسئولان تصمیم‌گیر مانند اعضای محترم هیات موسس و امنا قابل نظارت، قابل ملاحظه، پیگیری و ارزیابی خواهد بود.

دبیر هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی از نظر کمی و فیزیکی دارای ارقام و استاندارد‌ها بالایی در سطح جهان است، تاکید کرد: تقویت کیفی‌سازی دانشگاه یکی از مهم‌ترین گام‌های دانشگاه آزاد اسلامی است و ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی نیز تاکید ویژه‌ای بر این امر دارند. بر همین اساس، با کمک ایشان و مدیران و مسئولان این دانشگاه، با تشکیل کارگروه‌هایی که در آیین‌نامه مصوب دبیرخانه هیات موسس وجود دارد این موضوع مهم را پیگیری خواهیم کرد.


نوریان در ادامه به استفاده از سیستم‌های مدرن روز برای بالا بردن سطح کیفی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: به زودی با استفاده از «نرم‌افزار داشبوردی مدیریتی» کلیه فعالیت دانشگاه و واحدها به صورت آنلاین در هر لحظه و هر ساعت از روز برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، روسای واحد‌ها و مسئولان تصمیم گیر مانند اعضای محترم هیات موسس و امنا قابل نظارت، قابل ملاحظه، پیگیری و ارزیابی خواهد بود.


دبیر هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با اشاره ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره سیاست‌های علم و فناوری کشور و سند چشم انداز ۱۴۰۴، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با ابلاغ این‌گونه سیاست‌های کلی خط و مشی‌های لازم را برای ما روشن کرده‌اند، ما نیز در راستای تدابیر و رهمنود‌های مقام معظم رهبری و رئیس محترم هیات موسس و سایر عزیزانی که در هیات امنا و موسس تجربه طولانی دارند با پیش‌برد کیفی‌سازی دانشگاه و رسیدن به اهداف عالی دانشگاه در حد توان خود گام‌های لازم را بر خواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته