دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1395 - 12:59
رئیس سابق سازمان ثبت احوال کشور:

صدور 7.5 میلیون کارت هوشمند ملی طی 14 ماه

رئیس سابق سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد: طی 14 ماه فعالیت خود توانستیم برای 7.5 میلیون ایرانی کارت هوشمند ملی را صادر کنیم.
کد خبر : 108496

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا آوایی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت:‌ بنده در مدت 14 ماهه خدمت خود با همکاری معاونان این سازمان توانستیم شمار کارت‌های هوشمند ملی را از 2.5 میلیون به 10 میلیون افزایش دهیم که امید است این روند تداوم داشته باشد.


وی افزود: در امر خدمت‌رسانی به مردم در مجموع تاحدی تسریع شد، البته در برخی استان‌ها نیاز به سرعت بیشتری وجود دارد و در تعدادی از استان‌های بزرگ نیز هنوز به نقطه ایده‌آل نرسیده‌ایم اما امیدواریم این روند به زودی تسریع پیدا کند.


رئیس سابق سازمان ثبت احوال کشور افزود: طی این دوره برخی از مشکلات همکاران سازمان را مورد بازبینی قرار دادیم و تا حد امکان سعی کردیم که مشکلات آنها را برطرف کنیم تا آنها بتوانند به خوبی همکاری و خدمت‌رسانی داشته باشند.


وی افزود: همچنین تلاش شد در این دوره مدیران کل استان‌ها از درون سازمان انتخاب شوند و استدعای من از درخشان‌نیا، رئیس جدید سازمان ثبت احوال این است که این موضوع استمرار پیدا کند، زیرا موجب افزایش خودباوری و انگیزه همکاران می‌شود.


آوایی تصریح کرد: ارتباط عاطفی با مجموعه ایثارگران این سازمان به خوبی حفظ شد، به گونه‌ای که نیمی از کارکنان این سازمان را خانواده ایثارگران و جانبازان تشکیل می‌دهند.


وی یادآور شد: همچنین قدم‌هایی برای بهبود معیشت همکاران سازمان ثبت احوال برداشته شده است که خوشبختانه در این زمینه سازمان مدیریت و وزارت کشور نیز همکاری مناسبی با ما داشته‌اند.


آوایی با بیان اینکه از وزیر کشور درخواست دارم در سازمان ثبت‌احوال کشور حضور پیدا کنند و خود مستقیما شاهد فعالیت همکاران باشند، گفت: این مساله موجب تقویت روحیه کاری در سازمان می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان بازرس ویژه رئیس‌جمهور انتخاب شده‌ام اما اعلام می‌کنم در جهت کمک به سازمان ثبت‌احوال و انتقال اطلاعات در خدمت این سازمان خواهم بود و تا حد توان حاضر به همکاری هستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته