دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1395 - 12:12
در دیدار با رئیس، معاونان و مدیران واحد بافق

امام جمعه بافق: دانشگاه آزاد اسلامی پشتوانه‌ای قوی برای آموزش عالی کشور است

امام جمعه بافق دانشگاه آزاد اسلامی را پشتوانه‌ای قوی برای آموزش عالی کشور دانست و گفت که این دانشگاه موجب گسترش دامنه علم در اقصی نقاط کشور شده است.
کد خبر : 108476



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در دیدار با رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق که به مناسبت گرامیداشت سالروز راه‌اندازی این واحد انجام شد، با تبریک سالروز راه‌اندازی واحد بافق به ذکر خاطراتی از روزهای آغاز به کار دانشگاه پرداخت و توکل به خدا و تلاش زیاد خدمتگزاران را عامل رشد و ارتقای این دانشگاه دانست.


وی وجود تعداد بیش از 7هزار فارغ‌التحصیل بومی و غیربومی دانشگاه آزاد اسلامی بافق را نشانه خوبی از گسترش فعالیت های فرهنگی و علمی در زمان انقلاب اسلامی برشمرد.


امام جمعه بافق، پیشرفت‌های واحد بافق را چشمگیر و آینده دانشگاه را روشن ارزیابی کرد.


دکتر حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تشکر از مساعدت‌های بی‌شائبه امام جمعه شهرستان نسبت به دانشگاه، گزارشی از آخرین وضعیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مالی دانشگاه را ارائه کرده برخی مسائل و مشکلات دانشگاه را با وی در میان گذاشت.


در این نشست معاون پژوهشی و مدیر فرهنگی این دانشگاه، گزارشی از دست‌آوردهای پژوهشی و فرهنگی یک‌سال گذشته واحد بافق را به اطلاع رساندند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته