دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1395 - 09:29
در گفت‌و‌گو با آنا

رفیعی: دربی تبریز بی‌حاشیه برگزار می‌شود/ تراکتورسازی از فصل پیش قوی‌تر است

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: در طول بازی با تاکتیک‌های متفاوتی بازی می کنیم که انجام صحیح آن به ما کمک می‌کند تا پیروز از زمین خارج شویم.
کد خبر : 108360

سروش رفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دربی تبریز و مصاف با تیم ماشین‌سازی گفت: «خوب این بازی هم 3 امتیاز دارد و نباید بی‌دلیل آن را حساس کرد. در تبریز مردم تیم‌های شهرشان را دوست دارند و اسیر خیلی از حواشی‌های بیهوده نمی‌شوند. مسلما این بازی زیبا و با کیفیت خواهد بود و تیم‌ها آمادگی زیادی دارند تا تنها در زمین مسابقه برنده را مشخص کنند. نکته‌ای که در بسیاری دربی‌ها دیده نمی‌شود.»


او یادآور شد: «به نظرم ماشین‌سازی تا اینجای فصل عالی کار کرده و ما روز سختی برابر این تیم داریم. قطعا برای شکست دادن تیم ماشین‌سازی باید بازی بهتری ارائه کنیم تا حریف آماده خود را مغلوب کنیم. به طور حتم بازی هجومی را ارائه خواهیم کرد تا بتوانیم دروازه این حریف خوب را باز کنیم. یکی از دلایلی که باعث خواهد شد تا بازی ما با ماشین‌سازی زیبا شود این است که آنها هم به بازی هجومی علاقه دارند و قطعا سعی خواهند کرد تا دروازه ما را باز کنند. این نوع بازی دو جنبه دارد؛ اول اینکه فرصت خوبی است برای ما که بتوانیم دروازه حریف را به راحتی تهدید کنیم اما نکته دوم خطری است که دروازه ما را تهدید می‌کند و باید مراقب باشیم تا دروازه‌مان باز نشود.»


هافبک تیم تراکتورسازی در مورد اینکه بسیاری تراکتورسازی را یکی از کاندیداهای اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر می‌دانند، بیان داشت: «البته الان حرف از قهرمانی زدن کمی زود است اما کادرفنی به گونه‌ای تیم را آماده کرده که در این فصل جزو مدعیان باشیم. بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شدند اما مدیریت خوب باشگاه به درستی خواسته‌های سرمربی تیم را اجرا کرد و ما قوی‌تر از فصل پیش شده‌ایم. اینکه در هر سه مسابقه اول خود موفق شدیم بیش از 10 موقعیت گل داشته باشیم،‌ بیانگر آمادگی خوبی است که در رقابت‌های این فصل داریم. ما اگر در هر مسابقه بیشتر فرصت‌های گلزنی‌ که به دست می‌آوریم را تبدیل به گل کنیم به راحتی حریفان را با تعداد گل‌های زیادی شکست دهیم.»


وی در واکنش به این مسئله که برخی معتقدند او بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست و در هر بازی تعویض می‌شود، تصریح کرد: «من توجهی به چنین اظهارنظرهایی ندارم. وظیفه دارم که آنچه را که سرمربی تیم می‌خواهد انجام دهم و در خدمت تیم باشم. قلعه‌نویی تشخیص داده که از زمین بیرون بیایم و من هم پذیرای این موضوع هستم. بالاخره تیم تراکتورسازی در طول بازی با تاکتیک‌های متفاوتی بازی می کند که انجام صحیح آن به ما کمک می‌کند تا پیروز از زمین خارج شویم. یکی از این تصمیمات هم تعویض من بوده است.»


رفیعی در مورد اینکه اعلام شده بازی تراکتورسازی و ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود، بیان کرد: «امیدوارم که این اتفاق بیفتد. قطعا بازی در ورزشگاهی که پر از تماشاگر است، لذت بیشتری دارد. مردم تبریز علاقه زیادی به دیدن بازی‌های تیم‌های خود دارند و ورزشگاه یادگار امام شرایط لازم برای تماشاگران را دارد.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته