دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 10:42
در دیدار دانشگاهیان

امام جمعه بندر انزلی: دانشگاه آزاد اسلامی باعث شد هیچ دانشجویی پشت کنکور نماند

امام جمعه شهرستان بندر انزلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است در کشور از نظر کیفی و کمی به جایگاه مورد قبولی برسد و باعث شده که دیگر دانشجویی پشت کنکور نماند.
کد خبر : 10831

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و هیئت رئیسه این واحد آموزشی اظهار کرد: خوشبختانه با تاسیس دانشگاه آزاد ظرفیت دانشجو و دانشگاه تقریبا برابر شده است.


وی در جمع دانشگاهیان با بیان اینکه کار در دانشگاه حساس است و تاثیر مستقیم بر جامعه دارد، افزود: بنده نیز آماده همکاری هستم که ان‌شاءالله بتوانیم منویات و بیانات مقام معظم رهبری را در این شهرستان اجرایی کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی نیز با تبریک ایام نوروز، با توجه به رشد کمی و کیفی این واحد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی و علمی گفت: این واحد دانشگاهی با وجود ظرفیت‌ها و منابع علمی راه را برای جوانان جویای علم و فرهنگ آماده کرده است و اکنون هم‌وزن دانشگاه‌های دولتی به جامعه علمی خدمت‌رسانی می‌کند.


علیرضا اقدامی با بیان اینکه واحد انزلی در استان گیلان با توجه به مزایای منطقه آزاد انزلی از امتیازات خوبی برخوردار است بر لزوم توجه بیشتر به مسائل آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: این دانشگاه نام اسلامی را به دنبال دارد و ما به عنوان مسئولان این واحد آموزشی از امام جمعه و مسئولان شهرستان انزلی می‌خواهیم که یاریگر ما در مسائل فرهنگی باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته