دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 13:53
رویدادهای دانشگاهی

اخبار کوتاه از واحدهای مبارکه، ایوان، ملایر، گیلان غرب، زرقان و الیگودرز

دیدار نوروزی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با مسئولان این شهر انجام شد.
کد خبر : 10823

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در اولین روز کاری سال ۱۳۹۴ بعد از تعطیلات نوروزی، دکتر عبداله هادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به همراه جمعی از اعضای هیئت رئیسه با دکتر علی ایرانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سید محمدعلی احمدی فرماندار و شرفا شهردار و تعدادی از مسئولان و مدیران شهرستان دیدار کرده و سال جدید که مزین به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است را به آنان تبریک گفته و آمادگی دانشگاه را برای همکاری و مشارکت‌های بیشتر اعلام کرد.


در این دیدار‌ها مسئولان از خدمات ارزنده دانشگاه تشکر و قدردانی کردند.


دیدار رئیس، معاونان و کارکنان واحد ایوان از از مرکز توانبخشی سالمندان شهرستان ایوان


در یک اقدام خداپسندانه پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان از مرکز توانبخشی سالمندان شهرستان ایوان دیدار کردند.


این دیدار به منظور ارج نهادن به مقام و ارزش سالمندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و دلجویی از عزیزان سالمند صورت گرفت.


مسئولان دانشگاه با کار زیبای خود با پخش گل و شیرینی شادابی را برای لحظاتی به سالمندان هدیه کردند.


در این بازدید مدیر داخلی مرکز توانبخشی سالمندان با توضیحاتی درباره نحوه فعالیتهای این مرکز، خواستار کمک هرچه بیشتر نهادهای ذیربط برای خدمت رسانی بهتر و مناسب تر شد.


دیدار نوروزی رئیس واحد ملایر با کارکنان


همزمان با شروع به کار دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی ملایر نیز کار خود را با شور و نشاط خاصی آغاز کردند.


در ابتدا کارکنان با حضور در کنار قبور پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس و قرائت فاتحه، دیداری در مسجد صاحب الزمان این واحد دانشگاهی با رئیس واحد و هیئت رئیسه داشتند و سپس با آمادگی کامل در محل کار خود حضور پیدا کردند.


در این دیدار دکتر داریوش جاوید رئیس دانشگاه با عرض تبریک به مناسبت سال جدید با توجه به نامگذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی به تبیین و فلسفه این نامگذاری از سوی رهبر انقلاب پرداختند.


وی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای را تبریک گفت و افزود: معاونان، مدیران و کارکنان با همکاری امور را بیش از گذشته انجام دهند.


در پایان حجت الاسلام مرعشی رئیس مرکز مشاوره فرهنگی واحد ملایر نیز با قرائت دعای فرج با لحن زیبایی خواستار توجه بیشتر کارکنان به رهنمودهای اهل بیت عصمت و طهارت شد.


پذیرش چهار مقاله معصومه قهرمانی از مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب در کنفرانس های ملی


چهار مقاله معصومه قهرمانی از مدرسان این مرکز دانشگاهی در کنفرانس های ملی با عنوان‌های زیر پذیرش و چاپ شد.


CONSIDERING THE GENERALIZED LINEAR MODEL
Considering The JOINT PROBABILITY DISTRIBUTION BY USING COPULA FUNCTION


همایش ملی تخصصی آمار در دانشگاه پیام نور تهران-6 و 7 اسفند 93


THE APPROPRIATE MODEL SELECTION
INFORMATION THEORY IN STATISTICS


سمینار ملی جبر و کاربرد آن - دانشگاه کاشان -27 و 28 آذر 93


استادان، کارکنان و دانشجویان واحد زرقان از مناطق جنگی بازدید کردند


در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پاسداشت ۸ سال دفاع مقدس، دانشجویان، استادان و کارکنان واحد زرقان در قالب کاروان های راهیان نور، از مناطق عملیاتی جبهه‌های جنوب بازدید کردند.


حسین کارگر مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد زرقان هدف از برگزاری این اردو را آشنایی دانشجویان، استادان و کارکنان با فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه سازی و دلاورمردی های غیور مردان این مرز و بوم دانست و اظهار کرد: در این اردو با بازدید از مناطق شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، اروند کنار، خرمشهر و... برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز اجرا شد و راویان، خاطرات شهدا و عملیاتهای دوران دفاع مقدس را بازگو کردند.


این اردو هر ساله به همت دفتر فرهنگ اسلامی، بسیج اساتید و کارکنان و بسیج دانشجوئی برگزار می‌شود.


آغاز سال جدید در کنار قبور مطهر شهدا و دیدار با امام جمعه الیگودرز


رئیس، هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، اولین روز کاری در سال جدید را با حضور در کنار قبور مطهرشهدای گمنام تدفین شده در این واحد دانشگاهی آغاز کردند.


همچنین جمعی از اعضای هیئت رئیسه واحد نیز به مناسبت آغاز سال جدید با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با وی دیدار کردند.


حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان الیگودرز در این دیدار ضمن تبریک سال نو، ابراز امیداواری کرد در سال جدید این واحد دانشگاهی به پیشرفت‌های خوب خود در زمینه‌های مختلف ادامه دهد.


وی افزود: پیشرفت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در این شهر باعث بالا رفتن سطح علمی جامعه خواهد شد.


در این دیدار دکتر خلیل غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز نیز گزارشی از وضعیت دانشگاه در سال گذشته و برنامه‌های فرهنگی اجراء شده در این واحد دانشگاهی ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته