دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منتظر ارزان شدن خودرو نباشید

یک قطعه‌ساز با اشاره به اینکه با رفع تحریم‌ها مردم باید منتظر تولید خودروهای داخلی با کیفیت بالاتر و ارائه خدمات پس از فروش بهتر باشند، گفت: به هیچ وجه نباید تصور شود تفاهم هسته‌ای اخیر میان ایران و گروه 1+5 موجب کاهش قیمت خودروهای داخلی خواهد شد.
کد خبر : 10815

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با تاکید بر اینکه تفاهم هسته‌ای اخیر می‌تواند نقطه عطفی در فضای اقتصادی کشور باشد، افزود: توافق نهایی می‌تواند چشم‌انداز اقتصادی کشور را دگرگون کند.


او ادامه داد: این تفاهم موجب می‌شود فضای کسب و کار در کشور کاملا بهبود یابد و در سایه آن، تولید در ایران کیفی‌تر و مشتری مدارتر شود.


رضایی اظهارکرد:‌ این نگرانی وجود دارد که مردم با تصور کاهش فاحش قیمت خودرو از خریدن آن خودداری کنند، اما در حالی که هزینه‌های تولید از جمله دستمزد کارگر 17 درصد افزایش یافته و قیمت حامل‌های انرژی و آب و برق همچنان همان نرخ‌های قبل است، تصور پایین آمدن قیمت خودرو داخلی یک توهم است.


وی ادامه داد: باید برای مردم توضیح داده شود که حتی با انجام توافق هسته‌ای در سه ماه آینده، تنها شرایط برای تولید روان‌تر و کیفی‌تر فراهم شده و قرار نیست به یک‌باره این توافق منجر به کاهش شدید قیمت خودروهای داخلی شود.


مدیرعامل گروه صنعتی آذین‌خودرو این نوید را به مردم داد که در سال جدید شاهد تحویل به موقع خودرو داخلی باشند، چرا که فضای کسب‌وکار کمی بهبود یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته