دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 09:52
مدیرکل حقوقی شهردای تهران:

آموزش حقوق شهروندی در راس برنامه‌های شهرداری در سال 94 است

مدیرکل حقوقی شهردای تهران گفت: آموزش حقوق شهروندی به شهروندان در سال جدید با جدیت دنبال می‌شود و در راس برنامه‌های شهرداری در سال 94 است.
کد خبر : 10814

به گزارش گروه اجتماعی آنا، نادر نوروزی افزود: رویکرد شهرداری تهران در سال‌های اخیر توجه به مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی و بیانگر این بوده است که شهرداری از سازمانی خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل یافته است.


او یادآور شد: درهمین راستا افزایش سطح آگاهی‌های شهروندان نسبت به حقوق شهروندی با رویکرد جلب رضایت و مشارکت آن‌ها همواره از اهداف مدیریت کیفی در اداره کل حقوقی شهرداری پایتخت بوده است.


نوروزی با تاکید براینکه اداره کل حقوقی شهرداری تهران از سال ۸۶ آموزش حقوق شهروندی در سطح فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ شهر تهران را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: در این دوره‌ها شهروندان با مفاهیم حقوقی مختلفی از قبیل آراء صادره از کمیسیون‌های ماده 100، کاربری‌های املاک، مشاغل آلوده کننده و مزاحم و... آشنا شده‌اند.


او ادامه داد: در سال گذشته نزدیک به ۶۰۰ دوره در مناطق مختلف سطح شهر تهران برگزار شد که مجموعا ۱۱۸۰۲ نفر از شهروندان تهران در کلاس‌های مذکور شرکت و از مطالب مطروحه بهره‌مند شدند.


مدیرکل حقوقی شهردای پایتخت همچنین تاکید کرد: از آنجایی که طرح یاد شده از سوی شهروندان مورد استقبال قرار گرفته است، لذا برگزاری دوره‌های یاد شده با مفاهیم جدید مطابق با برنامه پیش‌بینی شده در سال ۹۴ نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته