دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1395 - 10:37

قادر میزبانی: دوچرخه ام قفل کرد و کنترل از دستم خارج شد/در دوچرخه سواری زمین خوردن طبیعی است

رکابزن المپیکی ایران گفت: طوقه‌ دوچرخه‌ام قفل کرد و کنترل از دستم در رفت، به هر حال مسابقه دوچرخه‌سواری زمین خوردن دارد.
کد خبر : 108135

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از ایسنا، قادر میزبانی درباره دلیل نتیجه نگرفتن در مسابقه استقامت جاده دوچرخه‌سواری بیان کرد: «به هر حال مسابقه دوچرخه‌سواری زمین خوردن دارد. بویژه رقابتی مانند المپیک که به صورت تک مرحله‌ای و یک روزه برگزار می‌شود و تمام رکابزنان هجوم می‌آورند تا بتوانند نتیجه بگیرند.»


او ادامه داد: «مسیر استقامت جاده نیز سخت و تکنیکی بود و با وجود زیاد بودن تعداد دوچرخه‌سواران اما جاده کم‌عرض بود و همه دوست داشتند سریع بپیچند. من قبلا سه دور آن مسیر را رفته بودم و هیچ مشکلی برایم پیش نیامد اما در دور آخر که بسیار حساس هم بود نتوانستم بپیچم چرا که لاستیک و طوقه‌ام قفل کرد و کنترل از دستم در رفت.»


میزبانی درباره اینکه گفته شده او به همراه گروه چند نفره زمین خورده است در صورتی که فیلم مسابقه چیز دیگری نشان می‌دهد، بیان کرد: «کل مسیر زمین خوردن داشت بویژه در مسیر سنگفرش که در هر دور 5-6 نفر زمین می‌خوردند اما من زمانی که زمین خوردم تنها بودم و همان طور که گفتم طوقه‌ام قفل کرد و نتوانستم کنترلم را حفظ کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته