دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1395 - 10:46
در مراسم اختتامیه مسابقات ملی نانو رقم خورد

قدردانی از حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در مسابقات نانو

در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقه ملی نانو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به عنوان حامی و همکار در برگزاری این مسابقه از سوی ستاد توسعه فناوری نانو قدردانی شد.
کد خبر : 108127

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقه ملی نانو که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد از برگزیدگان مسابقه و نهادهای ترویجی مرتبط با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نیز قدردانی به عمل آمد.


کارگروه نانو وابسته به باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر یکی از نهادهای فعال در زمینه برگزاری دوره­‌های آموزشی فناوری نانو است که سال گذشته موفق به برگزاری دو سمینار عمومی و شش کارگاه تخصصی با موضوع فناوری نانو شده است و در این مراسم به این کارگروه لوح اهدا شد.


اهدای جوایز به نفرات برگزیده مسابقه از سوی مدیران کارگروه امور بین‌الملل، استاندارد، ایمنی و کارگروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد نانو و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر و چند تن از مسئولان دانشگاه‌های کشور صورت گرفت.


در این مراسم، دکتر علی بیت‌اللهی از مدیران ستاد نانو کشور رشد سریع فناوری نانو در عرصه‌های مختلف کشور را که اعتبار بین‌المللی ایران را نیز به همراه داشته است، مرهون تلاش‌های دانشجویان، محققان، استادان و دانشمندان کشور دانست و از خدمات صورت گرفته قدردانی کرد.


وی از برنامه ۱۰ سال اول فناوری نانو کشور به عنوان برنامه‌‌ای منحصر‌به‌فرد نام برد که نه‌ فقط به موضوع علم و فناوری بلکه به موضوع مهم تولید ثروت و توسعه فناوری و تجاری‌سازی محصولات توجه ویژه‌ و تأثیر بسزایی در ارتقای جایگاه بین‌المللی کشور در حوزه فناوری نانو داشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته