دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 09:35
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود :

روند ممتازی واحد شاهرود در استان سمنان با همدلی و تلاش ادامه می‌یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آغاز سال نو و در جمع کارکنان این دانشگاه گفت: بحمد خدا این دانشگاه در بسیاری از شاخص ها حرف اول را در استان و در بین واحدهای دانشگاهی می زند و امیدواریم و مطمئنم با سعی و تلاش بیشتر این روند ادامه می‌یابد.
کد خبر : 10805

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، احمد دزیانیان با ابراز امیدواری در مورد اینکه در سال جدید با همدلی و همکاری بتوان موفقیت های بیش از پیش را در سطح دانشگاه کسب کرد، گفت: اگر بخواهیم دانشگاه پویا و منحصر به فردی داشته باشیم که البته تاکنون نیز این گونه بوده و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانسته است در بسیاری از شاخص ها در بین واحدهای دانشگاهی استان سمنان دارای رتبه برتر باشد؛ قطعا باید با همدلی و همکاری این روند ادامه یابد.


وی با تشکر از همکاران خود در حوزه های مختلف دانشگاه گفت: امیدوارم روحیه ایثار و ازخود گذشتگی که الحمدلله در همه همکاران وجود دارد با قدرت ادامه یابد تا این جمعی که به عنوان یک خانواده محسوب می شود روز به روز موفق تر از گذشته باشد.


دزیانیان تدفین شهدای گمنام را برکتی برای این مجموعه دانشگاهی دانست و گفت: حضور معنوی این دو شهید گرانقدر می تواند خیر و برکت را در کنار تلاش شما عزیزان برای دانشگاه به همراه داشته باشد.


وی موفقیت اخیر تیم مذاکره کننده هسته ای کشور را هم یادآور شد و بیان کرد: همه این موفقیتها حاصل ایثار و از خود گذشتگی عزیزانی است که خون خود را در راه پاسداشت آرمان های اسلامی و این مرز و بوم اهدا کردند و وظیفه ماست تا با تبعیت از رویه جوانمردانه این عزیزان در این مکان مقدس تلاش کنیم.


در این مراسم حجت الاسلام احمد نظری مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم عامل موفقیت در کارها را پویایی و دور شدن از تکرار و روزمرگی دانست و خواستار این شد تا کارکنان بدنبال نوآوری و راهکارهای جدید در امور اداری خود باشند.


در پایان مراسم یاد شده نیز رئیس، اعضای هیات رئیسه و کارکنان و اساتید دانشگاه با حضور در مرقد شهدای گمنام خاکسپاری شده در این دانشگاه با آرمانهای امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته