دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آنسامبل «نوای صلح» در نیاوران کنسرت می‌دهد

آنسامبل «نوای صلح» به سرپرستی مهدی وجدانی سوم شهریور در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 107919

به گزارش گروه فرهنگی آنا، مهدی وجدانی که پیش از این رهبری ارکستر «نوای صلح» را بر عهده داشته است، درباره این کنسرت توضیح داد: در این کنسرت که بر پایه احساسات نوازنده بر موسیقی شکل می گیرد نیازمند تمرکز و توانایی بسیار بالایی هستیم از همین رو بهترین نوازندگان سازهای مورد نظر را دعوت کردیم و در همان جلسات ابتدایی شاکله اصلی این کنسرت را شکل دادیم.


وجدانی افزود: موسیقی این کنسرت درحقیقت برشی از وجود نوازندگان‌مان است که با ساز اجرا می شود و از آنجا که این فرم کارها نیازمند درک، دریافت موسیقایی ویژه‌ای از سوی نوازندگان است به همان میزان نیازمند اندیشه و تامل تماشاگر نیز است. به هر ترتیب از این دست کنسرت‌ها در تمامی کشورهای دنیا مرسوم بوده که ما سعی داریم احساس‌مان را با تماشاگران‌مان به اشتراک بگذاریم.


رهبر ارکستر «نوای صلح» درباره فعالیت های این مجموعه هم توضیح داد: ارکستر «نوای صلح» از ابتدای شهریورماه تمریناتش را بطور مستمر آغاز خواهد کرد تا بعد از ماه محرم بتواند به روی صحنه برود و رپرتواری از دوران کلاسیک و رمانتیک را اجرا کند.


مهسا لواسانی دانا نوازنده تار، سامان محمد نبی و پریا کاظمی نوازنده ویولن ، مهدی یوسف بیک نوازنده ویلنسل و مهدی وجدانی نوازنده پیانو گروه اجرای آنسامبل نوای صلح در کنسرت پیش رو را تشکیل می دهند. ضمن اینکه مسعود اله یاری مدیر اجرایی و بین الملل، حسین بیات طراح پوستر و حسین حاجی بابایی عکاس سایر عوامل اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته