دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1395 - 09:20

حمله به دانشکده جنگ سوریه در حلب؛ بیش از 70 ارتشی کشته شدند

در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی دانشکده جنگ‌افزار و توپخانه سوریه که ظرف 24 ساعت گذشته رخ داده است، تاکنون 14 افسر و یک ژنرال کشته شدند.
کد خبر : 107814

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از روزنامه رای‌الیوم، خبرگزاری آلمان گزارش کرد: «گزارش‌هایی درباره وارد شدن خسارت به نیروهای ارتش سوریه در درگیری بر سر آزادسازی دانشکده جنگ سوریه و مکان‌های اطراف آن منتشر شده است.»


منابع نزدیک به نظام سوریه در این‌باره گفتند: «نیروهای حکومتی و ارتش در 24 ساعت گذشته حدود 72 نفر کشته داده‌اند که در میان آن‌ها 14 افسر و یک ژنرال وجود دارد. بیشتر این افراد به‌دنبال انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در نزدیکی دانشکده جنگ‌افزار و توپخانه سوریه در حلب و برخی دیگر با اصابت یک موشک تاو به ساختمان دانشکده توپخانه کشته شده‌اند.»


از سوی دیگر منابع معارض گزارش کردند که نیروهای ارتش سوریه که در منطقه حلب در حال درگیری با نیروهای جبهه فتح‌الشام (جبهه‌النصره سابق) خسارت‌های زیادی دریافت کرده‌اند و تاکنون بیش از 150 نفر از نیروهایشان کشته شده است.


از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه در این درگیری‌ها توانستند صدها نفر از افراد مسلح را در حملات هوایی جنگنده‌های ارتش سوریه بکشند.


در حال حاضر درگیری در مناطق جنوبی حلب میان گردان‌های مسلح و ارتش سوریه به سختی ادامه دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته