دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1395 - 09:11

مهرداد میناوند: پرسپولیس خیلی زود صدرنشین شد/ برانکو به خوبی نقاط ضعف تیم را برطرف کرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر تیم برانکو روند خوب خود را ادامه دهد به نظرم می‌تواند در چند هفته مانده به پایان لیگ به قهرمانی برسد.
کد خبر : 107809

مهرداد میناوند در خصوص پیروزی پرسپولیس در خانه گسترش فولاد به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «پرسپولیس در روزی که ضعیف‌تر از دو دیدار اول خود مقابل سایپا و فولاد بازی کرد، موفق شد به 3 امتیاز ارزشمند دست یابد که در این میان ارزنده‌ترین نقش را دروازه‌بان تیم گسترش فولاد داشت. خود من هم اصلا تصور نمی‌کردم که بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر چنین اشتباه بچه‌گانه‌ای را انجام دهد.»


وی ادامه داد: «با این حال باید این نکته را بگویم که تیم گسترش فولاد هم نتوانست موقعیت 100درصدی گل داشته باشد و اگر موقعیت‌های دو تیم را به همدیگر مقایسه کنیم تیمی که شایسته‌ برنده شدن بود، پرسپولیس بود.»


او خاطرنشان کرد: «پرسپولیس در مسیر قهرمانی حرکت می‌کند و تیمی که هدفش چیزی جز قهرمانی نباشد در برخی مواقع اشتباهات بازیکنان حریف نیز به کمکش می‌آید. اشتباه حریفان به کمک تیم‌های قهرمان زیادی آمده است. به نظرم پرسپولیس کاملا با برنامه بازی می‌کند و در هر بازی می‌داند که چگونه حریفش را تحت‌الشعاع بازی خود قرار دهد. من کمتر تیمی را در رقابت‌های این فصل دیدم که این‌قدر با برنامه جلو برود و این چنین مقابل حریفانش با طراوت بازی کند. اگر پرسپولیس این روند خوب خود را ادامه دهد به نظرم می‌تواند در چند هفته مانده به پایان لیگ به قهرمانی برسد.»


میناوند در خصوص اینکه دلایلش برای قهرمانی پرسپولیس چیست، عنوان کرد: «پرسپولیس در فصل گذشته در بعضی پست‌ها ضعف داشت اما این فصل با درایت سرمربی خود برانکو ایوانکوویچ به خوبی این نقاط را پوشش داده است. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و وحید امیری خیلی خوب در ترکیب تیم جا افتاده‌اند و آهنگ حرکتی تیم پرسپولیس را موزون کرده‌اند. به نظرم پرسپولیس خیلی زود به صدر جدول رسیده و در ادامه هم توانایی آن را دارد که خود را تا پایان فصل در بالای جدول نگه دارد.»


او افزود: «شاید تنها ضعف پرسپولیس در دیدارهای خانگی این است که تیم‌های مقابل برای دفاع مطلق و استفاده از ضد حملات در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد که این موضوع هم به مرور زمان با تاکتیک‌های مناسبی که برانکو پیاده خواهد کرد، حل می شود. قطعا پرسپولیس راه باز کردن دروازه تیم‌هایی که بسته بازی می کنند را پیدا خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته