دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 23:04

دایی: لیاقت پیروزی برپدیده را داشتیم /داور‌ها خیلی عالی کار کردند

سرمربی نفت تهران گفت: همان‌طور که گفتم آرزو می‌کنم دانش داوران‌مان و همچنین مربیان‌مان روزبه‌روز بیشتر شود.
کد خبر : 107797

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی دایی پس از پیروزی پرگل ۳ بر صفر عصر شنبه تیمش برابر پدیده گفت: «ابتدا روز خبرنگار را تبریک می گویم و سپس به محمد پنجعلی به خاطر درگذشت برادرش تسلیت می گویم. به بازیکنان تیمم به خاطر این پیروززی تبریک می گویم. در هر دو نیمه برتر از تیم پدیده بودیم و لیاقت این پیروزی را داشتیم. امیدوارم از بازی بعد که بسیار سخت است سربلند خارج شویم و در تعطیلات هم تیم را به شرایط مطلوب برسانیم.»


علی دایی خاطرنشان کرد: «این پیروزی را از همین الان فراموش می کنیم و به فکر دیدار بعد در اهواز هستیم که می دانیم بازی سختی خواهد بود. ما هنوز کاستی های زیادی داریم که باید برطرف کنیم. اگر بتوانیم دو بازیکن جدید را به تیم اضافه کنیم و نقایص را برطرف کنیم شرایط مان بسیار خوب خواهد شد.»


سرمربی نفت تهران مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند تیمش پس از عملکرد درخشان در دیدار با استقلال و پدیده در ادامه لیگ می‌تواند یک مدعی جدی برای قهرمانی باشد، عنوان کرد: «ما دیر شروع کردیم و در بازی قبل هم دیدید که سه امتیاز باارزش را بی‌جهت از دست دادیم. اگر بتوانیم در بازی آینده سربلند از میدان خارج شویم مطمئن باشید در ادامه فصل خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهیم داشت. ما هنوز خیلی مشکلات داریم، تکمیل نیستیم و کارهای زیادی داریم که انجام دهیم. در دو پست بازیکن جذب خواهیم کرد تا از لحاظ بازیکن هم تیم‌مان تکمیل شود، اگر خدا بخواهد سعی می‌کنیم روزبه‌روز بهتر شویم.»


وی درباره قضاوت داور مسابقه نیز تأکید کرد: «ما چه ببریم، چه نبریم فرقی نمی‌کند و من همیشه دنبال حقیقت هستم. فکر می‌کنم امروز کمک داور‌ها خیلی عالی کار کردند، اما داور وسط مثل داوران کنارش نبود. او در چند صحنه اشتباهاتی داشت که البته طبیعی است این اتفاقات را در هر بازی شاهد باشیم. من اگر به داور اعتراض می‌کنم هیچ وقت بی‌احترامی به داوران نکرده و نخواهم کرد. اینکه مربیان بر سر بعضی از صحنه‌ها به مربیان اعتراض می‌کنند، چیز عجیبی نیست. من آرزو می‌کنم همان‌طور که ما مربیان روزبه‌روز از نظر مطالب فنی باید بهتر شویم، داوران هم در کارشان پیشرفت داشته باشند.»


سرمربی تیم فوتبال نفت اظهار کرد: «در بازی قبل با سپاهان اشتباهات داوری علیه ما رخ داد، اما خوشبختانه در این بازی بچه‌های ما بسیار عالی کار کردند و از لحاظ فنی برتری کامل نسبت به حریف داشتند. همان‌طور که گفتم آرزو می‌کنم دانش داوران‌مان و همچنین مربیان‌مان روزبه‌روز بیشتر شود، ضمن اینکه داوران هم تلاش کنند حق را به حقدار برسانند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته