دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 17:08
تعطیلات آخر هفته در جاده‌ها چه گذشت؟

انحراف به چپ و سرعت زیاد، کام جاده‌ها را تلخ کرد/12 کشته در 2 روز

حوادث جاده‌ای پنجشنبه و جمعه گذشته، ١٢ نفر کشته و ١٩ نفر مجروح به جای گذاشته و عامل بیشتر این تصادف‌ها انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است. 
کد خبر : 107767

به گزارش کروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس راهور، سرهنگ نادررحمانی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به جزییات تصادف اول که ساعت ١٠:٣٠ پنجشنبه ١٤ مرداد در استان سمنان اتفاق افتاده، گفت:در محور شاهرود-آزادشهر سواری پراید و وانت پیکان، به دلیل انحراف به چپ پراید، باهم برخورد کردند که در نتیجه آن سه نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.
تصادف دوم که در استان فارس و در محورکمربندی لطیفی و بین سه وسیله (پژو ٤٠٧ و دو دستگاه تریلی کشنده هووو) رخ داده، منجر به کشته شدن یک نفر شده است. سرهنگ رحمانی در این باره توضیح داد: این تصادف ساعت ١:٣٠ بامداد جمعه اتفاق افتاده و طبق گزارش پلیس راه لارستان، مقصر، سواری پژو ٤٠٧ بوده که به جلو توجه نداشته است.
حادثه سوم، یک ساعت بعد یعنی ٢:٣٠ بامداد جمعه و در استان گلستان اتفاق افتاده که خوشبختانه در این حادثه کشته نداشته‌ایم، اما پنج نفر مجروح شده‌اند. این بار هم تخطی از سرعت مطمئنه، کار دست راننده داده و سفر سرنشینان خودرو را تلخ کرده است. طبق توضیحات سرهنگ رحمانی و گزارش پلیس راه جنگل گلستان، در این حادثه سواری پراید١٣١ به دلیل سرعت زیاد در محور بجنورد به گالیکش واژگون شده است.
حادثه دیگر هم که حوالی همان ساعات (٢:١٠بامداد جمعه) در استان اصفهان، اتفاق افتاده، دوباره در اثر واژگونی پراید اتفاق افتاده که این بار دلیل آن خستگی و خواب آلودنی راننده بوده است. طبق توضیحات سرهنگ رحمانی، سواری پراید در محور اردستان- نایین چپ کرده که متاسفانه در نتیجه آن یک نفر کشته و سه نفر مجروح شده اند.
تصادف پنجم، عصر جمعه ساعت ١٨ در استان آذربایجان شرقی و بین پنج وسیله نقلیه اتفاق افتاده است. پژو آردی، موتورسیکلت، پژو پارس،پراید و پژو روآ در محور روستای قرمزی گول با یکدیگر برخورد کرده‌اند که مقصر این تصادف پژو آردی بوده که راننده آن از سرعت مطمئنه، تخطی داشته است. به گفته سرهنگ رحمانی، این تصادف منجر به کشته شدن سه نفر و جراحت شش نفر دیگر شده است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به جزییات تصادف ششم که ١٨:٤٥ جمعه در استان خراسان رضوی اتفاق افتاده، اشاره کرد: سواری پراید، تریلی ولوو و تریدی مان در محور تربت جام کیلومتر هشت، باهم برخورد کرده‌اند که طبق گزارش پلیس راه فریمان، مقصر سواری پراید بوده که انحراف به چپ داشته است. در اثر این تصادف، متاسفانه چهارنفر نفر کشته و دونفر مجروح شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته