دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 16:57
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

اقناع افکارعمومی در هدایت تحصیلی ازاولویت‌های آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد: هدایت تحصیلی و توسعه متوازن برای آموزش و پرورش یک ضرورت است اما در عین حال باید تلاش کرد تا دانش آموزان و خانواده‌های آنها حداکثر رضایت از عملکرد آموزش و پرورش را به دست آورند و رغبت دانش آموزان در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : 107755

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا کمرئی در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر پیگیری استقرار پایه دهم متوسطه، روند هدایت تحصیلی و اجرای دقیق فرآیندهای ستاد پروژه مهر و ثبت نام دانش آموزان، اظهار کرد: توجیه افکار عمومی و ارائه راهنمایی و مشاوره دقیق به دانش آموزان و اولیا در امر هدایت تحصیلی یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش شهر تهران است.


وی افزود: وقتی مدرسه‌ای به موقع بازگشایی می‌شود و کلاسی بدون معلم نمی‌ماند بیانگر این است که تیم مدیریتی منطقه کار خود را به طور صحیح، گسترده و درست انجام داده است و بر همه کاستی‌ها غلبه کرده است.


کمرئی در ادامه به موضوع لباس فرم دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مناطق آموزشی باید مراقبت لازم را جهت انطباق عملکرد خویش با مقررات داشته باشند و در این موضوع از هر گونه اجبار خودداری کنند.


وی مدیران مناطق را نماینده حاکمیت در منطقه تحت مدیریت خود خطاب کرد و خواستار تلاش بیشتر برای کسب رضایت اولیا و ذی نفعان از طریق در ستادهای ثبت نام و برنامه‌های پروژه مهر شد.


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در قسمت دیگری از سخنانش بخشی از اتفاقات به وجود آمده در امر هدایت تحصیلی را طبیعی دانست و اظهار کرد: هدایت تحصیلی و توسعه متوازن برای آموزش و پرورش یک ضرورت است اما در عین حال باید تلاش کرد تا دانش آموزان و خانواده‌های آنها حداکثر رضایت از عملکرد آموزش و پرورش به دست آورند و رغبت دانش آموزان در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.


وی در پایان به سیاست‌های حمایتی استان از توسعه فعالیت مدارس غیردولتی پرداخت و گفت: در عین حمایت مراقبت خواهیم کرد عملکرد غلط معدودی از مدارس به پای همه سرمایه گذاران در حوزه آموزش و پرورش نوشته نشود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته