دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 16:39
به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران از ظریف و ظریف از خبرنگاران تقدیر کردند

وزیر امور خارجه کشورمان در مراسمی که امروز در محل وزارت امور خارجه برگزار شد از خبرنگاران عرصه دیپلماسی تقدیر کرد و جامعه رسانه ای نیز با اهدای لوح یادبود از خدمات وزیر امور خارجه قدردانی کردند.
کد خبر : 107747

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،‌ حجت‌الاسلام محمود دعایی، مدیر مؤسسه روزنامه اطلاعات لوح قدردانی از خدمات محمدجواد ظریف را به نمایندگی از جامعه رسانه‌ای کشور به او اهدا کرد.


دعایی پیش از اهدای این لوح، در سخنانی به نمایندگی از جامعه رسانه‌ای کشور از زحمات ظریف، در دوران مذاکرات هسته‌ای ستایش کرد و عنوان کرد اگر هر کسی منصفانه به جریان مذاکرات هسته‌ای بنگرد، قطعا متوجه اوج تلاش‌های بی‌وقفه وزیر امور خارجه در این مذاکرات خواهد شد.


محمدجواد ظریف نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به جامعه رسانه و جامعه دیپلماسی کشور تبریک گفت.


ظریف گفت: «این روزی است که با شهادت شهید صارمی و همکاران دیپلمات ما در نمایندگی ایران در مزار شریف، ثبت شد و رسالت دیپلماسی و رسانه‌ای کشور که یک رسالت همپا و همراه بوده استبا خون شهدای رسانه و سیاست خارجی یک بار دیگر پیوندی مقدس برقرار کرد.»


وزیر امور خارجه ابراز امیدواری کرد که این همراهی، همکاری و همدلی که همواره بین وزارت امور خارجه و جامعه رسانه‌ای کشور بوده است، همیشه برقرار و پابرجا بماند و آثار خیر و برکات آن برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی محفوظ بماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب