دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 14:14

دین پرست خبر داد: برگزاری کارگروه‌های بررسی راهکارهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در نشست استانداران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از برگزاری کارگروه‌های چهارگانه نشست استانداران سراسر کشور به منظور بررسی راهکارهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه منطقه‌ای خبر داد.
کد خبر : 107710

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست روز شنبه اظهار کرد: کارگروه‌های چهارگانه امور زیربنایی و محیط زیست، بررسی مشکلات بخش تولید از منظر مالیاتی و خدمات تامین اجتماعی، امور بانکی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و خدمات و واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به بخش غیردولتی با حضور استانداران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در سطح معاونین از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز شنبه آغاز شده است.


وی، سازمان مدیریت و برنامه ر یزی، معاونت حقوقی رئیس جمهوری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی، بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی را دستگاه‌های عضو و شرکت کننده در کارگروه‌های نشست استانداران عنوان کرد.


استانداران استان‌های مختلف نیز، متناسب با اهداف کارگروه و نیازهای منطقه‌ای و ملاحظات فنی و اجرایی، در این کارگروه‌ها عضویت و حضور دارند.


نشست استانداران سراسر کشور عصر امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، جمعی از وزرا و روسای سازمان‌های عضو ستاد و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با هدف مرور اهمّ اقدامات انجام شده، مسائل و مشکلات و موانع بخش تولید و توسعه مناطق، بوی‍ژه عوامل موثر بر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته