دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 10:15

استارت کاروان ایران با دو بانوی تیرانداز/ برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در روز نخست

مسابقات المپیک ریو 2016 از امروز به صورت رسمی آغاز می شود و نمایندگان ایران در پنج رشته تیراندازی، تنیس روی میز ، دوچرخه‌سواری، قایقرانی و بوکس به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
کد خبر : 107540

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسابقات المپیک ریو 2016 به صورت رسمی آغاز شد و حالا باید ورزشکاران در یک تورنمنت سخت رودروی یکدیگر قرار بگیرند. در روز نخست این بازی‌ها که امروز انجام می‌شود نمایندگان ایران در پنج رشته تیراندازی، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، قایقرانی و بوکس به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


نجمه خدمتی و الهه احمدی دو بانوی تیرانداز که از مدعیان شانس کسب مدال برای کاروان ایران هستند در رشته تفنگ بادی 10 متر از ساعت 16(به وقت ایران) مرحله مقدماتی خود را در المپیک ریو شروع می‌کنند.در صورت صعود این دو ورزشکار از ساعت 18(به وقت ایران) وارد رقابت فینال می شوند.


گروه بعدی از ایران که در روز نخست مسابقه دارند ورزشکاران تنیس روی میز هستند. مسابقات تنیس روی میز از ساعت 16:30 دقیقه (به وقت ایران) آغاز می شود که «ندا شسهواری »و «نوشاد عالمیان» در قرعه اول به استراحت خوردند و در دور دوم باید به مصاف حریفانی از بلاروس و اسلوونی بروند اما «نیما عالمیان» در همان دور اول باید با حریفی از آمریکا رقابت کند.


مسابقات دوچرخه سواران در بخش جاده هم از ساعت 17 آغاز می‌شود. سه نماینده ایران «آروین گودرزی»، «میرصمد پورسیدی» و «قادر میزبانی» رقابت خود در بخش جاده را از ساعت 17 آغاز خواهند کرد.


»مهسا جاور» بانوی قایقران در روئینگ تک نفره هم از ورزشکارانی است که روز نخست به مصاف حریفانش می‌رود. مسابقات مهسا جاور از ساعت 16 برگزار می شود و او در مرحله مقدماتی باید با حریفانی از آمریکا، اندونزی، لتونی، دانمارک و آرژانتین مسابقه دهد.


و سرانجام در بوکس و در وزن 81 - کیلوگرم تنها نماینده ایران روی رینگ خواهد رفت تا نخستین مسابقه خود را بر گزار کند. دور مقدماتی وزن 81 - کیلوگرم از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته