دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 15:52

بسیج از رسانه‌ها تشکر کرد

معاونت روابط عمومی بسیج در بیانیه‌ای تأکید کرد: به لطف و مساعی بسیجیان رسانه‌ها و رسانه های بسیجی شاهد انعکاس و انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف برنامه‌ها و فعالیت‌های کاروان‌های راهیان نور و اردوهای جهادی بودیم.
کد خبر : 10753

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی از رسانه‌ها بابت پوشش اخبار اردوهای جهادی و راهیان نور تشکر کرده و گسترش اردوهای جهادی و راهیان نور، مرهون مجاهدت رسانه‌های انقلابی دانست.


در این پیام آمده است: بسیج و بسیجیان که به فرموده امام راحل «مصداقی از ایثار و فداکاری» می‌باشند از هر فرصت و زمانی برای تحقق اهداف عالیه‌ انقلاب اسلامی و سیر تکوینی و تکاملی نظام در جهت نیل به تمدن نوین اسلامی تلاش نموده و تمام توان و همت خویش را در مسیر پر پیچ و خم جهاد مصروف می دارند. لذا همواره در این پیچ تاریخی، خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری خویش را اثبات نموده اند.


این پیام می‌افزاید: آن موعد، این ایثار و فداکاری، معنایی فراتر از اندیشه و فکر بشری به خود می گیرد که ثمره‌های درخت تناور بسیج، شیرین ترین لحظه های حیات هر انسانی را که اوقات فراغت و استراحت و به ویژه برای ایرانیان، ایام نوروز و لحظه تحویل سال می‌باشد، برای اعلای کلمه الله و پیشرفت و تعالی حکومت دینی تخصیص داده و در مصداق راهیان نور و اردوهای جهادی عینیت می‌یابد.


در ادامه این پیام آمده است: کاروان‌های راهیان نور که میلیون‌ها انسان مشتاق را به مشاهد شهیدان فراخوانده و به مثابه بزرگترین عملیات فرهنگی کشور، نقش مبنایی در تحولات فکری و فرهنگی به ویژه در نسل نوجوان و جوان دارد. و اردوهای جهادی و سازندگی در مناطق و روستاهای محروم کشور که در گام نخست از جهادگران، نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی را پرورش داده و توأمان با خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب، گامی اساسی در عدالت گستری و تحقق جامعه اسلامی برمی‌دارد...


این پیام تأکید می‌کند: البته آن گاه این اقدامات فرهنگی و سازندگی به ثمر مطلوب می‌رسد که بر بال رسانه در اوج افکارعمومی به پرواز در آید که به لطف و مساعی بسیجیان رسانه‌ها و رسانه‌های بسیجی شاهد انعکاس و انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف برنامه‌ها و فعالیت‌های کاروان‌های راهیان نور و اردوهای جهادی در عموم رسانه‌های دیداری- شنیداری- سایبری و نوشتاری هستیم که گسترش این دو حرکت بی‌شک مرهون مجاهدت رسانه‌های انقلابی است.


این پیام می‌افزاید: بحمدلله والمنّه با تشکیل ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در روابط عمومی بسیج و برگزاری جلسات هم‌اندیشی و ارتباطات صمیمانه و تعاملات دوسویه معاونین و مدیران روابط عمومی بسیج در سراسر کشور با آحاد رسانه‌های محلّی و ملّی؛ امسال شاهد رشد چشمگیر توجه رسانه‌ها به این دو مقوله مهم بودیم که یقینأ حاصل تلاش و مجاهدت مدیران- سردبیران- دبیران سرویس‌ها- خبرنگاران- گزارشگران- تصویربرداران و عکاسان خبرگزاری‌ها- مطبوعات و پایگاه‌های خبری و رسانه ملّی بودیم که در تهیه و تدوین و انتشار اخبار و گزارش‌های مکتوب و مصوّر، اقدامی انقلابی نمودند.


معاونت روابط عمومی بسیج، ضمن خدا قوت به آحاد بسیجیان عزیز و مدیران و فرماندهان این تشکل الهی به ویژه در اقشار و معاونت‌های مرتبط در سازمان بسیج و مسئولان و متولیان روابط عمومی سپاه‌های استانی در برگزاری و اجرای با شکوه اردوهای جهادی و کاروان‌های راهیان نور؛ بر خود فرض می‌داند از عموم رسانه‌های انقلابی و ارزشی که در ایام نوروز و نیز قبل و پس از آن در ترویج و نشر فعالیت‌های ارزشمند بسیج همت می‌گمارند تقدیر و تشکر نموده و تلاش‌های ویژه رسانه ملّی را اعم از معاونت صدا، معاونت سیما -معاونت خبر و کلیه شبکه‌ها به ویژه خبرگزاری صدا و سیما - پخش اخبار سیما و صدا - شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان ارج نهد. دوام توفیقات و خدمات ارزنده همکاران رسانه‌ای را تحت توجهات جلیه و خفیه حضرت ولیّ عصر ارواحنا له الفداء مسئلت می‌نماییم. سایه مقام معظم ولایت امام خامنه‌ای مستدام باد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب