دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 09:16

مدرس حق‌التدریس واحد دهلران در لیست روسای برتر مراکز فنی و حرفه‌ای کشور قرار گرفت

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برای نخستین بار یک دوره مسابقات برای رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای خود برگزار کرد که این مسابقات با هدف سنجش سطح علمی و فنی مدیران برگزار شد و آن را نخستین دوره مسابقات انگیزشی ویژه روسای مراکز آموزشی کشور نامیدند.
کد خبر : 107524

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین دوره از مسابقات انگیزشی رؤسای مراکز فنی و حرفه‌ای کشور به صورت چند مرحله‌ای برگزار شد و در مرحله اول آزمون به صورت الکترونیکی و آنلاین همزمان در سراسر کشور با شرکت 570 نفر انجام گرفت.


مرحله دوم این مسابقات به صورت مسابقات عملی جامع و متنوع و مرحله سوم به صورت سنجش میزان توانایی شرکت کنندگان در اطلاع رسانی، ترویج و توسعه آموزش های مهارتی صورت گرفت.


مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دهلران که دارای چندین ثبت اختراع نیز هست و در کارنامه خود اختراع دستگاهی به نام «صفحات اتو ولتاییک، خود تنطیم با نور خورشید (گل آفتاب گردان اتو ولتاییک)» را یدک می‌کشد و کاربرد بسیار زیادی برای صنعت تولید برق خورشیدی و ... را دارد؛ به عنوان ایده ثروت ساز دانشگاه ایلام نیز پذیرفته شده است.»


مجتبی عنبری دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی مکانیک و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران است.


یکی از مولفه‌های موفقیت این مدیر دهلرانی تطابق مدرک تحصیلی وی با مکان محل مدیریت‌ او بود.


عنبری در مسابقات انگیزشی روسای مراکز فنی و حرفه‌ایسطح استان به عنوان نفر برتر و با پشت سر گذاشتن سطح‌های دیگر این آزمون‌ها توانست به همراه 36 نفر دیگر از رؤسای مراکز فنی و حرفه‌ای کشور بر اساس بررسی و رأی هیات کارشناسی به عنوان یکی رؤسای برتر مراکز فنی و حرفه ای کشور انتخاب شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب