دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1395 - 11:47

آیت‌الله علوی گرگانی: امروز چشم دنیا به قم است

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی، مرجع تقلید، بر لزوم توجه به فرهنگ و دیانت جوانان جامعه تاکید کرد و گفت: امروز وضع حجاب در کشور بسیار نامناسب است و حوزه‌های علمیه، علما، مسئولان و مردم نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند.
کد خبر : 107362

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از حوزه، آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد، با بیان اینکه بخشی از جامعه در فقر فرهنگی هستند، اظهار کرد: امروز دشمنان با چند هزار رسانه، علیه اسلام و ولایت شبهه‌پراکنی می کنند که در این راستا، وظیفه ما آگاهی‌بخشی به مردم است.


وی با بیان اینکه خداوند، بنی آدم را بر دیگر موجودات فضیلت بخشید، گفت: امام علی(ع) می فرمایند که کل دنیا جهل است؛ مگر جایی که علم باشد و علم زمانی ارزشمند است که همراه با عمل باشد و عمل نیز هنگامی مورد قبول واقع می شود که همراه با اخلاص باشد.


علوی گرگانی همچنین بر لزوم توجه به اخلاص در اعمال و اقدامات تاکید کرد: راه‌های شیطان برای خروج انسان از مسیر اخلاص زیاد است و بر این اساس، باید دائما به مراقبت از نفس خود بپردازیم.


وی با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ و دیانت جوانان جامعه افزود: امروز وضع حجاب در کشور بسیار نامناسب است و حوزه‌های علمیه، علما، مسئولان و مردم نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشند.


این استاد حوزه علمیه گفت: باید به جوانان توجه بیشتری داشت و فرهنگ و دیانت آنان را تقویت کرد.


آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به تلاش دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی، تصریح کرد: دشمن با تمام توان به میدان تهاجم فرهنگی آمده؛ زیرا دائما از جمهوری اسلامی سیلی می خورد.


وی افزود: قدرت و ولایت فقیه خلاف نظر و اراده دشمن است و بر این اساس نمی توانند اسلام را تحمل کنند.


این استاد حوزه با بیان اینکه امروز چشم دنیا به قم است، گفت: مسئولان باید توجه بیشتری به شهر کریمه اهل بیت(ع) داشته باشند.


این استاد حوزه علمیه در پایان با قدردانی از خدمات شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، تصریح کرد: این خدماتی که در چارچوب ولایت به بشریت ارائه داده می شود، قابل قدردانی است و امیدوارم این شورا، بیش از این بتواند به تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) بپردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته