دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1395 - 21:48
در گفت‌وگو با آنا

ایرانپوریان: تراکتورسازی نباید امتیاز دیگری از دست بدهد/ پیکان به دنبال امتیاز است

مدافع تراکتورسازی گفت: باید در مسابقه با پیکان امتیاز از دست ندهیم تا همچون فصول گذشته در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.
کد خبر : 107319

محمد ایرانپوریان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار این هفته تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: «شرایط هر دو تیم از نظر امتیازی مساوی است و این موضوع حساسیت این دیدار را بیشتر می کند. ما در 2 بازی اول خود به رغم شایستگی هایی که داشتیم برنده از زمین خارج نشدیم و امتیازات با ارزشی را از دست دادیم. قطعا در این بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم. پیکان نیز همین شرایط را دارد و دوست ندارد در تبریز بازنده شود.»


او با اشاره به توقع زیادی که از تیم تراکتورسازی می‌رود، عنوان کرد: «با توجه به بازیکنان خوبی که این فصل به ما اضافه شدند و حفظ اسکلت اصلی تیم همه منتظر بودند تا ما پیروزی های خوبی را از همان ابتدا به دست آوریم. در هر دو بازی هم ما تیم برتر بودیم و باید استقلال خوزستان و نفت آبادان را باید با اختلاف دو گل شکست می‌دادیم، اما بدشانسی آوردیم و موفق به کسب 3 امتیاز آن دیدارها نشدیم. حالا باید در مسابقه با پیکان امتیاز از دست ندهیم تا همچون فصول گذشته در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.»


مدافع تراکتورسازی یادآور شد: «البته می‌دانیم که پیکان با هدایت مجید جلالی تیم ضعیفی نیست و همه تلاشش را خواهد کرد تا همچون دیدار با گسترش با امتیاز از تبریز به خانه برگردد. البته این خواسته این تیم است و ما باید از امتیاز خانگی استفاده کنیم تا اولین 3 امتیاز خود را کسب کنیم. امیدوارم از فرصت هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم تا با حداکثر امتیازات این دیدار حرکت به سمت صدرجدول را شروع کنیم.»


ایرانپوریان درباره انجام بازی خارج از ورزشگاه یادگار امام و نبود اکثریت هواداران تراکتورسازی بیان داشت: «ناچاریم که با این موضوع کنار بیاییم. قطعا دوست داشتیم که هواداران بیشتری به استادیوم می‌آمدند اما حالا که آنها از طریق تلویزیون پیگیر بازی ما هستند، سعی خواهیم کرد با ارائه یک بازی با کیفیت و کسب پیروزی آنها را شاد کنیم.»


او تاکید کرد: «خواسته هواداران تراکتورسازی این است که ما بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم. آنها حق دارند و این ما هستیم که باید به این مهم برسیم. البته راه سختی پیش رو داریم و فراموش نباید کرد که حریفان بسیار خوبی در لیگ برتر داریم که احتمال گذشتن از آنها با حمایت هواداران بیشتر است. نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و امیدوارم که در ادامه فصل امتیازات با ارزشی را جمع کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته