دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 14:48
در جمع کارکنان

رئیس واحد شیراز: وظیفه اصلی ما تلاش علمی برای رسیدن به جایگاه بر‌تر در جهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز تاکید کرد: وظیفه اصلی ما در این برهه از زمان در قبال شهداء، تلاش علمی برای رسیدن به جایگاه بر‌تر در جهان است.
کد خبر : 10726

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی در مراسمی که به مناسبت شروع سال جدید و اولین روز کاری با حضور معاونان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار شد، فرا رسیدن سال نو را به مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان، سنگرداران عرصه علم و آگاهی و طالبان فضیلت و دانش تبریک گفت.


وی گفت: خون شهیدان، باعث بقاء و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.


رئیس واحد شیراز با توجه به اینکه ارتقای علم و دانش مهم‌ترین رکن توسعه، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است، تاکید کرد: وظیفه اصلی ما در این برهه از زمان در قبال شهداء، تلاش علمی برای رسیدن به جایگاه بر‌تر در جهان است و این امر با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۴ به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری بیش از گذشته میسر خواهد بود و از مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه خواستار شد تا با همفکری، همدلی، پشتکار و سعه صدر در انجام امور محوله همت گمارند تا روز به روز شاهد پیشرفت در تمام زمینه‌ها باشیم.


سارویی با توجه به مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، این موفقیت و پیروزی را نتیجه تدابیر و رهنمودهای مشفقانه رهبر فرزانه انقلاب، تدابیر رئیس جمهور، درایت، ظرافت، فهم، دانش و عقلانیت منطقی تیم مذاکره کننده دانست و گفت: این امر به نوبه خود پیام‌آور صلح و دوستی در جهان و موجب بالا رفتن اعتبار ملت ایران نزد جهانیان شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب