دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1395 - 10:56

برگزاری مناقصه پروژه چهارخطه صالح‌آباد مهران در استان ایلام

فرایند مناقصه پروژه چهارخطه صالح‌آباد مهران در استان ایلام در حال برگزاری است.
کد خبر : 107216

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، فرآیند انتخاب پیمانکار اجرای بهسازی (چهارخطه) محور صالح‌آباد به مهران از ۲ تیرماه امسال آغاز شده و در مراحل پایانی قرار دارد.


طی این فرایند آگهی فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران در روزنامه سراسری آرمان و روزنامه سراسری اقتصاد پویا به چاپ رسیده و هم زمان این آگهی در سایت مناقصات نیز درج گردیده است و تعداد ۲۱ شرکت پیمانکاری بومی و غیر بومی با ارسال مدارک مربوطه در این فراخوان شرکت کرده‌اند.


با توجه به ارزیابی به عمل آمده توسط کمیته فنی بازرگانی امتیاز پیمانکاران از ۶۵/۳۴ تا ۸/۹۸ بوده است که تعداد ۱۶ شرکت امتیاز لازم جهت لیست کوتاه را کسب کرده‌اند (حداقل ۶۵ امتیاز) و ۳ شرکت امتیاز لازم را کسب نکرده و ۲ شرکت نیز فاقد صلاحیت لازم بوده‌اند.


با توجه به ابلاغ نامه شماره ۰۱/۱۱۰/۱۳۵۰۲-۳۱/۳/۹۵ وزارت راه و شهرسازی و نظر به دعوت حداقل ۵ شرکت جهت دعوت برای ۱۰ شرکت که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، دعوتنامه ارسال شد و محل تامین اعتبارات این پروژه از اعتبارات پیوست قانون – اوراق خزانه اسلامی و قیر یارانه‌ای است که در آگهی مناقصه و اسناد پیوست ذکر شده است.


لازم به ذکر است دو قطعه از محور مذکور اوایل سال ۱۳۹۳ به دو شرکت از پیمانکاران بومی واگذار شده که قرار بود در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری برسد اما به دلیل طولانی شدن اجرای عملیات پروژه‌ها به اتمام نرسید و ناگزیر مانده عملیات این دو قطعه از مسیر در قالب پیمان جدید ادامه خواهد یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته