دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1395 - 13:31

دیدار با محمد دهقانی در کتاب‌فروشی آینده

کتاب‌فروشی آینده به مناسبت انتشار کتاب‌ ترجمه تفسیر طبری، برنامه‌ای را مختص دیدار و گفت‌وگو با محمد دهقانی -نویسنده و مترجم- تدارک دیده است که با حضور اهالی فرهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر : 107050

به گزارش گروه فرهنگی آنا، به مناسبت انتشار کتاب‎های تحلیل تاریخ بیهقی،تاریخ بلعمی، شاهنامه ابومنصوری،محمدبن زکریای رازی،رودکی پدر شعر فارسی،دقیقی، ترجمه تفسیر طبری تألیف دکتر محمد دهقانی توسط نشر نی، دیدار و گفتگوی صبح پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ در کتابفروشی آینده را به محمد دهقانی اختصاص داده‎ شده است.


محمد دهقانی متولد ۱۳۴۴ در اراک است. او عضو سابق هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران است و علاوه بر چاپ مقالات مختلف در نشریات معتبر ادبی، تألیف و ترجمه‎ های مطرحی در حوزه‎ی تاریخ و ادبیات و فرهنگ داشته است.


وی در سال ۲۰۰۶ دیپلم افتخار انجمن ادبی پارناسوس بونان را به مناسبت ترجمه‎ آثار کازانتزاکیس و جایزه‎ بهترین نقد کتاب در حوزه‎ تاریخ و جغرافیا را از خانه‎ی کتاب ایران در سال ۱۳۹۲ دریافت کرده است. دهقانی سابقه‎ی تدریس در دانشگاه سمنان، دانشگاه تهران و دانشگاه پکن و همچنین در دوره ‎های مختلف المپیاد ادبی دانش‎آموزان دارد.


این نشست، پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ صبح در آدرس خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره ۱۲ برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته