دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1395 - 10:29
در گفت و گو باآنا؛

پورموسوی: ویسی را به چشم رقیب نگاه می‌کنم/ بازیکنانم به سپاهان بباز نیستند

سرمربی استقلال خوزستان گفت: مقابل سپاهان باید با دقت بازی کنیم و بازیکنان تیم نباید اشتباه کنند چرا که حریف ما کاملا آماده پیروزی است.
کد خبر : 107026

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، استقلال خوزستان پس از کسب 4 امتیاز از 2 بازی سخت خود حالا به اصفهان خواهد رفت تا در سومین دیدار خود به مصاف سپاهان برود. تیمی که بازی با آن نیز یکی از دیدارهای سخت آبی‌پوشان خوزستانی است. سرمربی سپاهان عبدالله ویسی است که فصل پیش استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کرد و تقابل با سرمربی سابق انگیزه‌های متفاوتی را می‌طلبد. به خصوص وقتی هدایت آبی‌های خوزستان برعهده سیروس پورموسوی دستیار قبلی ویسی باشد.


پورموسوی در خصوص دیدار با سپاهان به خبرنگار آنا گفت: «این بازی از 2 جهت برای ما حائز اهمیت است. اول اینکه باید با تیمی بازی کنیم که هدایت آن را سرمربی فصل قبل استقلال بر عهده دارد و دوم اینکه با توجه به نتایج قابل قبولی که در بازی‌های این فصل به دست آوردیم،‌به شدت نیاز داریم تا برنده شویم تا در کورس قهرمانی قرار بگیریم. چیزهای زیادی از ویسی یاد گرفتم و قطعا از او پیش از بازی تشکر ویژه‌ای خواهم کرد اما او در زمین مسابقه رقیب است و ما باید برابر تیم ویسی امتیاز بگیریم.»


او ادامه داد: «سپاهان با عبدالله ویسی تیم بسیار خطرناکی است و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد. آنها در بازی اول برابر پدیده تیم برتر بودند اما بد آوردند و بازی را باختند. مقابل نفت تهران در هفته دوم هم نمایش دیدنی داشتند و به 3 امتیاز خارج از خانه رسیدند. این موضوع کار ما را سخت کرده است. باید با دقت بازی کنیم و بازیکنان تیم نباید اشتباه کنند. ما به گرفتن امتیاز در اصفهان امیدوار هستیم و البته که هدف اول ما کسب 3 امتیاز است. سپاهان را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌ایم. به نظرم بازیکنانم با توجه به انگیزه بالایی که دارند، می‌توانند در خانه سپاهان موفق شوند.»


سرمربی استقلال خوزستان درخصوص کسب 4 امتیاز از 2 تیم خوب تراکتورسازی و استقلال بیان داشت: «با توجه به جدایی سرمربی تیمی که قهرمانی را به هواداران خود هدیه کرده بودٰ‌ کار بسیار سختی برای دوباره درخشیدن در رقابت‌های لیگ برتر داشتیم. خوب این موضوع با حفظ اسکلت اصلی تیم و تمرینات بسیار خوبی که داشتیم، تا اینجا به نتیجه رسیده است. البته رقابت‌ها تازه شروع شده و حفظ تیم در جمع مدعیان کار بسیار سختی است. ما سعی می‌کنیم تا اصول اصلی موفقیت را ادامه دهیم. مهم‌ترین راه برای رسیدن به هدف دادن انگیزه به بازیکنان تیم است که در طول فصل به مشکل نخوریم. تمامی حریفان لیگ برتری آماده هستند و ما در هیچ دیداری بازی آسانی نداریم.»


پورموسوی درباره اینکه تبعات شکست مقابل سپاهان می‌تواند تمرکز بازیکنان استقلال خوزستان را به هم بریزد یا نه، تصریح کرد: «برد و باخت و مساوی نتیجه‌ای است که برای همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا نبازند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. مهم این است که بچه‌ها تلاش خود را انجام دهند و هر نتیجه‌ای که در پایان به دست بیاید، ما از آن راضی هستیم. البته هیچ مربی از باخت راضی نمی‌شود اما برای من تلاش بازیکنان تیم اهمیت دارد. اگر از اصفهان بدون امتیاز هم برگردیم بدون شک دچار مشکل خاصی نمی‌شویم و برای دیدارهای بعدی تلاش می‌کنیم. هرچند بعید می‌دانم بازیکنان استقلال خوزستان به سپاهان ببازند.»


او در مورد غرور کاذبی که سراغ بازیکنان گمنام می‌رود و استقلال خوزستان هم جزو تیم‌هایی است که بازیکن گمنام کم ندارد، یادآور شد: «نمایش ما در دو دیدار اول لیگ نشان داد که بازیکنان خوزستانی هیچ‌وقت اسیر تکبر نمی‌شوند. در تیم ما اعتماد به نفس لازم شکل گرفته اما هیچ‌گاه این مسئله تبدیل به غرور کاذب نمی‌شود و بازیکنان تیم خود را گم نمی‌کنند. تمرکز ما روی موفقیت در رقابت‌های این فصل است.»


پورموسوی در مورد رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و فشاری که به تیم استقلال خوزستان وارد می‌شود، نیز عنوان کرد: «الان وقت آن نیست که درباره این موضوع حرف بزنم. ما برنامه‌ریزی لازم را برای رقابت‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کرده‌ایم که در وقت لازم آن را پیاده خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته