دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

از واشنگتن تا تهران با موبایل/ آزیتا مشایخی: عکاسی با گوشی‌ را دوست دارم

آزیتا مشایخی گفت: « همه می‌توانند با آموزش‌های لازم و تنظیم گوشی‌های خود، عکاسی با تلفن همراه را به عنوان یک علاقه ادامه دهند.»
کد خبر : 10700

آزیتا مشایخی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی آنا درخصوص تجربه عکاسی با تلفن همراه و نمایشگاهی که از آثارش برگزار شده گفت: «عکاسی با گوشی‌های همراه برای من جذابیت‌های زیادی دارد و آن را دوست داشته‌ام. از طرفی با پیشرفت کیفیت دوربین‌ گوشی‌ها این گرایش از عکاسی رو به پیشرفت است.»


وی ضمن بیان اینکه همه می‌توانند با آموزش‌های لازم و تنظیم گوشی‌های خود، عکاسی با تلفن همراه را به عنوان یک علاقه ادامه دهند، اظهار داشت: «از آنجایی که گوشی‌های موبایل همیشه همراه افراد است، این امکان را ایجاد می‌کند که از سوژه‌های مختلف به راحتی عکاسی کنند. این مساله حتی باعث شده کمپانی‌های دوربین‌سازی هم با کوچک کردن سایز دوربین‌های خود، از قابلیت حمل آسان استفاده کنند.»


مشایخی در رابطه با نمایشگاه عکس‌های خود با نام «واشنگتن-تهران» توضیح داد: «در این نمایشگاه 30 عکس از من به نمایش گذاشته شده که تمام‌شان با گوشی گرفته شده‌اند. تعدادی از این عکس‌ها هم توسط ادیتور گوشی‌ام کمی ادیت شده و به آن‌ها رنگ داده‌ام.»


این عکاس که در سال 2014 نمایشگاهی از عکس‌های خود در گالری Exhibit 9 واقع در حومهٔ واشنگتن دایر کرده بود ادامه داد: «خوشبختانه استقبال از نمایشگاه «تهران-واشنگتن» خوب بود و برخی از هنرمندان سرشناس مثل فرهاد آییش نیز از آن دیدن کرده و اظهار رضایت کردند. به همین دلیل این نمایشگاه یک روز دیگر یعنی تا فردا شب، یکشنبه 16 فروردین نیز در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد بود.»


وی با بیان این مطلب که این نمایشگاه قرار است به‌زودی در کافه‌گالری ایرانشهر نیز برپا شود، گفت: «در صورت فروش آثار این نمایشگاه قرار است بخشی از درآمد آن به کودکان کار اهدا شود.»



انتهای پیام/

برچسب ها: عکاس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته