دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علی رستگار از لیست هیات مدیره بانک ملت خط خورد

طی روزهای اخیر حضور نام علی رستگار مدیرعامل مستعفی بانک ملت به لیست اعضای هیات مدیره این بانک خبرساز شده بود که حالا نام وی در لیست اصلاحی جدید خط خورده است.
کد خبر : 106932

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، بانک ملت در راستای مصوبه مجمع عمومی عادی خود در 30 تیرماه و جلسه هیات مدیره در 5 مردادماه سال جاری اسامی اعضای هیات‌ مدیره و نمایندگان آنها و سمت هر یک را اعلام کرد که در لیست اعلامی نام علی رستگار سرخه‌ای نیز به چشم می‌خورد.


علی رستگار، مدیرعامل سابق بانک ملت بود که در جریان حاشیه‌ساز شدن فیش حقوقی خود از سمتش استعفا داد و چندی بعد از سوی سپاه بازداشت شد.


پس از بالا گرفتن اخبار عضویت رستگار در هیات مدیره بانک ملت،این بانک در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: علی رستگار بر اساس معرفی سهامدار حقوقی بانک (شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین) در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده در ۱۲ مردادماه سال گذشته به عنوان عضو حقیقی هیات مدیره بانک منصوب شده است و در عین حال، مطابق مفاد ماده ۷۰ اساسنامه بانک عدم حضور هر یک از اعضای هیات مدیره بانک بیش از چهار جلسه متوالی یا شش جلسه متناوب در طول یک سال شمسی بدون عذر موجه، خود به خود موجب سلب عضویت وی در هیات مدیره می‌شود. تشخیص موجه بودن غیبت بر عهده سایر اعضای هیات مدیره است.


همچنین در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به مراتب فوق و بر اساس مندرجات ماده ۷۰ اساسنامه و سایر مواد مرتبط در بخش تکمیل هیات مدیره مندرج در اساسنامه بانک؛ موضوع تکمیل اعضا در هیات مدیره مطرح و اقدامات تکمیلی معمول خواهد شد.


اکنون«هادی اخلاقی فیض آثار» به عنوان مدیرعامل این بانک منصوب شده است و در سایت کدال نیز لیست اسامی اعضای هیات مدیره با حذف نام رستگار اصلاح شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته