دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1395 - 09:38
سخنگوی سازمان امداد و نجات به آنا گفت

امداد رسانی به بیش از 2 هزار نفر در سیل و آبگرفتگی

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از امداد رسانی به ساکنان 68 شهر و روستای سیل زده خبر داد و گفت: در این شهرها و روستاها به 2 هزار و 143 نفر امداد رسانی شده و 705 نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کرده‌اند.
کد خبر : 106929

سید مصطفی مرتضوی،‌ سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا‌ در مورد آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی در برخی از استا‌ن‌های کشور اظهار کرد: از 4 مرداد تا امروز 13 مرداد در برخی از استان های کشور شاهد سیل و آبگرفتگی بوده ایم به طوری‌ که تاکنون 10 استان سیستان، فارس، کرمان، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و جنوبی، هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی متاثر از سیل بوده اند.


وی از امدادرسانی به 68 شهر، روستا و مناطق عشایر نشین خبر داد و گفت: در این شهرها و روستاها به 2 هزار و 143 نفر امداد رسانی شده و 705 نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کرده‌اند.


سخنگوی سازمان امداد و نجات در مورد شهروندان استان‌های سیل زده یادآور شد: خوشبختانه با امدادرسانی به موقع نیروهای هلال احمر، شهروندان در این سیل آسیب ندیده‌اند و تنها 2 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی در مورد تعداد فوتی‌های این حادثه نیز گفت: تاکنون به تعداد هموطنان جان باخته بر اثر سیل افزوده نشده است و تنها همان 4 نفر از جمله 3 نفر در شهرستان شهداد و یک نفر در ساردوئیه جان خود را از دست داده‌‌اند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته