دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1395 - 23:50

کریمی: راه شکست استقلال را تمرین خواهیم کرد/ از فرصت‌هایم نهایت استقاده را خواهم برد

مهاجم سپاهان گفت:با توجه به تغییراتی که سپاهان در این فصل داشته، این تیم این فصل مدعی قهرمانی است.
کد خبر : 106887

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تغییر و تحولاتی که عبدالله ویسی در سپاهان این فصل ایجاد کرده باعث شده تا فرید بهزادی کریمی تبدیل به مهاجم نوک و هدف این تیم تبدیل شود. بازیکنی که در صبای قم آمار گلزنی خوبی داشت اما در تراکتورسازی هافبک نفوذی بود و نتوانست در گلزنی موفق باشد. او زننده تک گل زردپوشان اصفهانی مقابل نفت تهران بود و اگر گلزنی اش استمرار داشته باشد از سوی ویسی بیشتر به بازی گرفته خواهد شد.


کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد گلی که به نفت تهران زد و شرایط این فصل سپاهان گفت: «برای آنکه به آقای ویسی ثابت کنم مهاجم آماده ای هستم، تلاش زیادی در بازی برابر نفت انجام دادم. در یک صحنه مدافع نفت روی من مرتکب خطای پنالتی شد که با اجازه سرمربی تیم آن را تبدیل به گل پیروزی تیم کردم. امیدوارم که در بازی های بعدی نیز برای تیمم گل بزنم تا سپاهان در میان مدعیان بالای جدول قرار بگیرد.»


او ادامه داد: «سپاهان این فصل تغییرات زیادی کرده و بازیکنان فراوانی در این تیم جا به جا شده اند. مسلما زمان می برد تا به هماهنگی بالایی برسیم اما این دلیل نمی شود که تا رسیدن به هماهنگی کامل امتیاز از دست بدهیم. ما تلاش می کنیم تا امتیازات حسای ابتدای فصل را از دست ندهیم و از همان ابتدا در میان تیم های مدعی قهرمانی قرار بگیریم.»


مهاجم سپاهان در واکنش به موقعیت های زیادی که برابر نفت تهران هدر داد، عنوان کرد: «هیچ مهاجمی دوست ندارد، موقعیت گل را از دست بدهد. من هم حداکثر تلاشم را کردم و دو بار هم ضرباتم به تیر دروازه خورد. مسلما با دقت بیشتری که خواهم کرد در بازی های بعدی از فرصت هایی که نصیبم می شود استفاده خواهم کرد تا نتیجه بهتری بگیریم.»


کریمی در مورد بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان اظهار داشت: «قطعا حضور بازیکنی که تجربه بازی در لیگ آلمان را دارد و مهره ثابت تیم ملی است، به سود ما خواهد بود. به خصوص که این بازیکن با جو اصفهان کاملا آشناست و شرایط سپاهان را کاملا می شناسد. رمز موفقیت یک تیم در لیگ برتر تلفیق بازیکنان جوان و با تجربهای است که با هم هماهنگی لازم را دارند. حاج صفی آهنگ تیمی ما را بهتر از قبل می کند و ما در هفته های بعد بهتر نیز خواهیم شد.»


مهاجم سپاهان در مورد هماهنگی با مهرداد محمدی و اینکه این بار او به جای این بازیکن پنالتی زد، نیز عنوان کرد: «تمامی بازیکنان سپاهان نسبت به بازی همدیگر شناخت دارند و البته که باید این شناخت کامل شود. من رابطه خوبی با محمدی دارم و قطعا در ادامه فصل در کنار هم می توانیم گل های با ارزشی را به ثمر برسانیم. اگر پنالتی را هم من زدم به این دلیل بود که محمدی خودش نخواست قبل از بازی پنالتی بزند و من هم آمادگی خود را اعلام کرده بودم.»


کریمی در مورد دیدار شنبه هفته آینده سپاهان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: «این بازی هم 3 امتیاز دارد. مسلما بازیکنان استقلال برای آنکه نشان دهند قهرمانی فصل پیش آنها اتفاقی نبوده حداکثر تلاش خود را می کنند تا مقابل سرمربی سابق خود پیروز شوند. ما هم آماده ایم تا در این بازی مهم پیروز شویم و اولین 3 امتیاز خانگی را بگیریم. باید ببینیم که ویسی چه برنامه ای برای شکیت تیم سابقش دارد و ما چگونه باید راه شکست استقلال را تمرین کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته