دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1395 - 19:33
به بهانه ایام دهه کرامت صورت می‌گیرد؛

برگزاری طرح آینه و شعمدون در مترو تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی مترو عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌‌های مترو تهران در راستای ترویج فرهنگ انفاق و تسهیل در امر ازدواج آسان، با مشارکت بنیاد ملی خانواده اقدام به تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان خواهد شد.
کد خبر : 106880

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بنی حسن گفت: این طرح برای هر یک از نوعروسان یک جهیزیه کامل به ارزش50 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که با همکاری تولیدکنندگان داخلی؛ یک بسته جهیزیه کامل شامل 15 قلم ضروری تهیه خواهد شد، که با مساعدت کمیته امداد 70درصد این مبلغ تامین شده و تأمین 30 درصد مابقی آن وابسته به مشارکت مردمی است.


وی با بیان اینکه جهت جلب حمایت و مشارکت عموم مردم دو روش آسان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بدین ترتیب شهروندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و شماره گیری #767* و انتخاب گزینه سوم (آینه و شمعدون) و با ورود به سامانه اطلاع رسانی آینه و شمعدون به آدرس: WWW.AyneShamdoon.ir (با امکان انتخاب استان مورد نظر جهت هدایت حمایت های نقدی به نیازمندان هم جوار) در این امر مشارکت کنند.


بنی‌حسن در ادامه افزود: از برنامه‌های دیگر این طرح اجرای معرفی چهره به چهره و پخش بروشور در ایستگاه‌های منتخب، پخش کلیپ تولید شده توسط گروه آینه و شمعدون در مانیتورهای واگن قطار ها و اختصاص فضای مناسب در متروی امام خمینی (ره) جهت اجرا گروه زنده و معرفی طرح است.


وی در پایان گفت: این برنامه از تاریخ 13 مرداد تا 26 مرداد از ساعت 8 الی 21 در ایستگاه‌های منتخب (صادقیه، تئاتر شهر، شهرری و تجریش) به مدت دو هفته پذیرای خیرین و مردم شریف تهران است.


انتهای پیام/

برچسب ها: جهیزیه مترو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته