دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 13:06
مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی در گفت‌وگو با آنا:

پوشش مجسمه "مادر" میدان محسنی برای شستشو و مرمت است

مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: هر سال در ایام نوروز مجسمه میدان محسنی مانند دیگر مجسمه های شهر در حال مرمت و شستشو است و تا دو روز آینده پوشش دور آن جمع خواهد شد.
کد خبر : 10688

محسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره پوششی که به دور مجسمه مادر واقع در میدان محسنی کشیده شده، توضیح داد: هر ساله بر اساس برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران و اداره حجم، یکسری آثار حجمی برای نصب در شهر خلق شده و آثار سال‌های گذشته نیز مرمت و شستشو می‌شود.


وی افزود: مجسمه میدان مادر نیز در زمره کارهای سال‌های گذشته بوده و به همین علت چند روزی است که به دور آن کاور کشیده شده تا مرمت و شستشو شود.


مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهرداری تهران یادآور شد: اکنون کار مرمت این مجسمه ارزشمند در مرحله اسیدشویی و پتینه بوده و نهایتا تا دو روز آینده کار آن به پایان رسیده و کاور برداشته می‌شود.


به گزارش آنا، چند روزی می‌شود که مجسمه برنزی نماد مادر واقع در میدان محسنی پایتخت کاور پوش شده و همین امر کنجکاوی و ترس از دزدیده شدن آن در دل شهروندان انداخته است.
با این وجود مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مردم اطمینان خاطر داد که تدابیر ویژه‌ای برای محافظت از این مجسمه به عمل می‌آید و جای نگرانی نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته