دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی؛

نخستین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» منتشر شد

نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی منتشر شد.
کد خبر : 106837

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، این نشریه که پیش شماره اول آن با عنوان «اثرات فضای مجازی برسبک زندگی» منتشر شده است در سه بخش اثرات مثبت و منفی و تاثیر فضای مجازی برخانواده به بیان نکاتی گزیده در این رابطه پرداخته است.


نشریه «ایست رسانه‌ای» که به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو و اماکن عمومی شهر توزیع می شود.


در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار گرفته است.


سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن 22888681 تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می توانند این نشریه را در سایت فرهنگ‌سرای رسانه مشاهده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب