دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1395 - 10:34

«رویای نیمه‌شب» به پرفروش‌های تابستانه کتاب پیوست

در شرایطی که تنها چند روز تا پایان طرح تابستانه کتاب باقی‌ مانده است، رمان «رویای نیمه‌شب» به لیست پرفروش‌های این طرح حمایتی اضافه شده است.
کد خبر : 106688

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، رمان «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری که برگزیده چهارمین مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی نیز بوده، تنها چند روز مانده به اتمام طرح تابستانه کتاب، در لیست پرفروش‌های این طرح قرار گرفت.


رمان «رویای نیمه شب» که از سوی نشر کتابستان معرفت در قم به انتشار رسیده است، بعد از برگزیده شدن در چهارمین مسابقه کتابخوانی کتاب و زندگی، در ابعاد گسترده‌ای مورد تبلیغ قرار گرفت و به گواه دست‌اندرکاران تولید این کتاب، قیمت کتاب نیز برای جذب مخاطب بیشتر، تا مرز 8500 تومان تنزل پیدا کرده است.


یکی دیگر از اقدامات تبلیغاتی برای این کتاب، ساخت تیزر سینمایی است که به کارگردانی اصغر عباسی با بازی عباس غزالی، مهدی فقیه، سیما خضرآبادی، ثریا قاسمی، متین ستوده و ماه چهره خلیلی، تیزری سینمایی برای معرفی و تبلیغ کتاب «رویای نیمه شب» ساخته شده است.


«رویای نیمه شب»، داستانی است عاشقانه با زمینهی مذهبی که حکایت از دلدادگی جوانی از اهل سنت به دختری شیعه مذهب دارد که در راه وصال با موانع و اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه می‌شود...


مطابق با اطلاعات خانه کتاب، این رمان تا کنون به چاپ 34 رسیده و با احتساب شمارگان 2 هزار نسخه‌ای، بیش از 60 هزار نسخه در کشور فروش داشته است.


«رویای نیمه شب» در حالی به لیست پرفروش‌های طرح تابستانه کتاب (که تا 15 مردادماه ادامه دارد) اضافه شده که همچنان کتاب‌های کتاب‌های «من پیش از تو» انتشارت آموت، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «پس از تو» انتشارات آموت، «داستان خرس‌های پاندا» انتشارات شمشاد، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه و «حکایت دولت و فرزانگی» انتشارات قطره از پرفروش‌های این طرح به شمار می‌آیند و کتاب‌های «ارتباط بدون خشونت» انتشارات اختران و «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه که پیش‌تر از پرفروش‌های این طرح بوده‌اند، دیگر در لیست پرفروش‌ها دیده نمی‌شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تابستانه کتاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته